دانلود سریال
No Escape گریز ناپذیر

527 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 540
10
/
6.8
IMDB Rating
7
/
7
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال No Escape (گریز ناپذیر) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود سریال No Escape (گریز ناپذیر) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم

خلاصه سریال No Escape 2023

دو دوست صمیمی لانا و کیتی در حال فرار از زندگی خود در بریتانیا هستند و با یک قایق تفریحی به نام "آبی" در جنوب شرقی آسیا سفر می کنند. هنگامی که یک قایق تفریحی در دریاهای اطراف کوئینزلند استرالیا پیدا می‌شود، این قایق به طور کامل با مواد غذایی و اقلام شخصی همه پر شده است، اما هیچ‌کس سرنشین آن نیست، پلیس تحقیقات را آغاز می کند...

 

عوامل ساخت سریال گریز ناپذیر

سریال گریز ناپذیر (به انگلیسی: No Escape) که به اسم The blue نیز شناخته می شود، یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام معمایی است که توسط کریس مرسکا از رمان لوسی کلارک به همین نام اقتباس شده است.  این سریال که توسط New Pictures و Viacom International Studios ساخته شده است، با بازی Abigail Lawrie و Rhianne Barreto و کارگردانی Hans Herbots ساخته شده است. این سریال برای اولین بار در پارامونت + در بریتانیا، ایرلند و کانادا در 18 مه 2023 پخش شده است. در سریال No escape، بازیگرانی چون ابیگیل لوری در نقش لانا، ریان بارتو در نقش کیتی، جی رایان در نقش هارون و شان کینان در نقش دنی به ایفای نقش می پردازند. این سریال توسط کریس مرکسا اقتباس شده است و هانس هرباتز به عنوان کارگردان اصلی این مجموعه را در کارنامه خود دارد.  این سریال که در ابتدا «آبی» یا The blue نام داشت، توسط استودیوی نیو پیکچرز و استودیو بین‌المللی ویاکوم تولید می شود.  فیلمبرداری در محل در طول سال 2022 در فیلیپین و در قایق بادبانی THE BLUE انجام شد.

 

عملکرد سریال The blue 2023

سریال No escape از 18 می 2023 در پارامونت+ در بریتانیا، ایرلند و کانادا پخش شد. برای دانلود سریال No Escape 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. ساسکیا کمسلی در ایونینگ استاندارد به سریال چهار ستاره داد که نقش‌های اصلی و سرعت فیلمنامه و همچنین «مکان های بت‌ نی» را ستودند. سریال No Escape اطلاعات را به صورت قطره ای در اختیار شما قرار نمی دهد، اما احساس می کنید که رسیدن به هر جایی بسیار طول می کشد. دانلود سریال No escape 2023 به طرفداران ژانر درام معمایی پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.