دانلود سریال
Made in Finland ساخته فنلاند

393 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 393
10
/
7.7
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Made in Finland (ساخته فنلاند) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Made in Finland (ساخته فنلاند) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Made in Finland

ماجرای سریال Mobile 101 در سال های 1988-1990 اتفاق می افتد که نقطه عطفی در تاریخ نوکیا بود. اولین تلفن همراه این شرکت، Mobira Cityman، در سال 1987 عرضه شد. سال بعد، موتورولا از نوکیا به دلیل نقض حق ثبت اختراع شکایت کرد و مدیر عامل شرکت کایرامو به دلیل بیماری روانی خودکشی کرد و شرکت را در شرایط دشواری قرار داد...

 

عوامل ساخت سریال ساخت فنلاند

سریال Mobile 101 (که عنوان اصلی اش: Made in Finland است) یک مجموعه تلویزیونی درام محصول کشور فنلاند است که تاریخ ظهور نوکیا به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تلفن همراه در جهان را نشان می دهد.  اولین بار در سال 2022 از شبکه سی مور فنلاند پخش شد. این مجموعه بر سال های 1988 تا 1990 تمرکز می کند، زمانی که این شرکت در حال ساخت اولین تلفن GSM خود، نوکیا 101 بود. در این سریال ساتو توولی کارهو در نقش کاتارینا تامی، امیل کیلستروم در نقش آکی مکونن، سامپو سارکولا در نقش جورما اولیلا و آکو سیپولا در نقش ریستو سالمینن به ایفای نقش می پردازند. در این سریال وکلا و مهندسانی که در نوکیا کار می کنند و همچنین مدیر عامل آینده یورما اولیلا با بازی سامپو سارکولا که در آن زمان یکی از افراد تازه کار در این شرکت بود، حضور دارند.  کریستو سالمینن نقش مدیر عامل قبلی او، کاری کایرامو را بازی می کند. خالق سری Maarit Lalli به چگونگی موفقیت نوکیا و تأثیر آن بر شهر Salo علاقه مند شد.  او در سال 2013 پس از شنیدن اینکه مایکروسافت تلفن همراه نوکیا را خریده است، تصمیم گرفت فیلمی در این زمینه بسازد. اتفاقات سریال به جز زندگی خصوصی شخصیت ها بر اساس اتفاقات واقعی است.  در طول فرآیند نوشتن فیلمنامه، او با تعداد بیشماری از کارمندان قبلی و فعلی نوکیا مصاحبه کرد. در حال حاضر برنامه هایی برای فصل دوم و سوم سریال Made in Finland در دست اقدام است. سریال Mobile 101 توسط Aurora Studios و Rabbit Films تولید می شود که این مجموعه را در سطح بین المللی نیز توزیع می کند. این سریال در طول مرحله فیلمنامه از MTV3 فنلاند حمایت قابل توجهی دریافت کرد، که سرمایه گذاری آن در فیلمنامه بزرگترین سرمایه گذاری در تاریخ بود. فیلمبرداری این سریال در آپریل سال 2021 در اولو آغاز شد. این سریال در طول همه گیری COVID-19 فیلمبرداری شد که چالش هایی را ایجاد کرد. به عنوان مثال، تمام صحنه های گروهی باید به 15 نفر محدود می شد. همچنین یک مستند کوچک درباره ساخت این سریال به نام «ساخت فنلاند» منتشر شده است.

 

عملکرد سریال Mobile 101

دو قسمت اول در 14 آوریل 2022 در پلتفرم C More VOD منتشر شد، پس از آن هر هفته یک قسمت منتشر شد. سی مور همچنین در ماه می 2022 این سریال را در دیگر کشورهای شمال اروپا به نمایش گذاشت. برای دانلود سریال Made in Finland با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. داستان سرایی سریال Made in Finland در سطح بالایی است.  بازیگران خوب، نوشته خوب، کارگردانی خوب.  توجه به جزئیات در سطح بالایی بود.  واضح است که تحقیقات پیشینه زیادی انجام شده است، همانطور که همیشه در مورد سریال هایی که بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده اند، وجود دارد. به عنوان جوانی در دهه 1980 و زندگی در مناطقی که این سریال در آن اتفاق افتاد، می توانم بگویم که کاملا واقعی به نظر می رسید.  این داستان قطعه مهمی است و تصویر خوبی از اینکه چگونه پول و قدرت در دستان معدودی متمرکز بوده و احتمالاً هنوز هم هست را نشان می دهد. کاربران وب سایت Imdb به سریال Mobile 101 نمره 7.8 از ده رو دادند. سریال Mobile 101 در قالب شش قسمت پخش شده است. دانلود سریال Made in Finland به طرفداران بیوگرافی ها و سریال های برگرفته از واقعیت پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.