دانلود سریال
The Clearing پاکسازی

679 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2125
10
/
6.2
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Clearing (پاکسازی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود سریال The Clearing (پاکسازی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم

خلاصه سریال پاکسازی ۲۰۲۳

سریال The Clearing داستان روزنامه نگاری را دنبال می کند که در حال مطالعه اثرات طوفانی است که به مدت 5 ماه بدون هیچ نشانه ای از توقف در آپالاچیا می چرخد. در حالی که او و همکارش در مسیر ادامه مصاحبه های مداوم با بازماندگان در مورد رفتارهای روانشناختی عجیب پس از طوفان هستند، او به طور غیرقابل توضیحی به تنهایی در یک جیپ خالی، پارک شده در محوطه و تنها توسط بیابان آپالاشی احاطه شده است. بعد از اینکه متوجه شد ماشین روشن نمی شود، تصمیم جسورانه ای می گیرد تا با وجود گم شدن، راه خود را با پای پیاده پیدا کند…

 

عوامل ساخت سریال The Clearing 2023

سریال پاکسازی (The Clearing) یک مجموعه تلویزیونی در ژانر هیجان انگیز، روان شناختی و درام محصول کشور استرالیاست که برای دیزنی پلاس در قالب هشت قسمت ساخته شده است و از داستان تاریک یک فرقه واقعی با یک رهبر زن الهام گرفته شده است.  این سریال در 24 می 2023 در دیزنی پلاس و هولو پخش خواهد شد. سریال The clearing که توسط جفری واکر و گریسی اتو کارگردانی شده است، بر اساس کتاب In the Clearing اثر J. P. Pomare، روایتی داستانی از گروه استرالیایی New Age The Family ساخته شده است و میراندا اتو، ترزا پالمر و گای پیرس در آن بازی می کنند. سریال The Clearing توسط Wooden Horse ساخته شده و بر اساس پرفروش ترین کتاب جنایی و هیجان انگیز In the Clearing اثر جی پی پومار و گروه واقعی خانواده و رهبر کاریزماتیک آن هامیلتون بیرن ساخته شده است. این سریال توسط الیز مک کردی، مت کامرون و اسامه سامی اقتباس شده است.  به کارگردانی جفری واکر و گریسی اتو، تهیه کننده جود تروی و تهیه کنندگان اجرایی مک کردی، کامرون و واکر با ریچارد فینلیسون و الیزابت بردلی هستند. فیلمبرداری اصلی در ویکتوریا، استرالیا در جولای 2022 آغاز شد.

 

عملکرد سریال The clearing 2023

سریال The Clearing در سرویس استریم Hulu در ایالات متحده و به عنوان Star Original در Disney+ در سراسر جهان از چهارشنبه، 24 مه 2023 پخش خواهد شد و قسمت های جدید هر هفته پس از آن چهارشنبه ها منتشر می شود. سریالThe clearing دارای 83 درصد امتیاز تایید در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، بر اساس نظر 6 منتقد، با میانگین نمره 6.1/10 است. وب سایت متاکریتیک، که از میانگین وزنی استفاده می کند، بر اساس نظر 4 منتقد، امتیاز 61 از 100 را به خود اختصاص داد که نشان دهنده "بررسی های عموماً مطلوب" است. برای دانلود سریال The Clearing 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. نمایش هیچ شخصیت واقعی ندارد، حداقل نه به شیوه ای که ما به دیدن آنها عادت کرده ایم، جایی که آنها معرفی می شوند و نوعی نمایش وجود دارد تا به بینندگان بگوییم که هر فرد در رابطه با دیگران چه کسی است. پاکسازی این را به بینندگان نمی دهد. آنها را در میانه این فرقه می اندازد و سعی می کند نه تنها بفهمد که این بچه های بلوند چه کسانی هستند، بلکه کارکرد تاسمین، هانا، هنریک و دکتر لاتام چیست. سریال The Clearing 2023 شامل یک داستان ناامیدکننده برای دیدن است و افشاگری در پایان اپیزود بیش از هر چیز دیگری ما را ناامید کرد. دانلود سریال The Clearing 2023 به افراد سخت پسند پیشنهاد نمیشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.