دانلود سریال
Maryland مریلند

523 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 860
10
/
6.4
IMDB Rating
3
/
3
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Maryland (مریلند) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود سریال Maryland (مریلند) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم

خلاصه سریال Maryland 2033

سریال مریلند که توسط سوران جونز و آن ماری او کانر خلق شده است، داستان دو خواهر به نام های بکا و روزالین است که در طول سال ها از هم جدا شده اند، اما طی رویداد های غم انگیز یاد می گیرند که دوباره به یکدیگر عشق بورزند و به یکدیگر احترام بگذارند. هر خواهر برای کشف و بازگرداندن جسد مادرشان مری به جزیره سفر می کند، مادری که می دانند زندگی دوگانه ای داشته و پدرشان ریچارد را در خانه منچستر رها کرده و در عین حال دنیای دیگری را برای خود می سازد.

 

عوامل ساخت سریال Maryland 2023

سریال مریلند یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام محصول کشور انگلستان است. در سال 2023 سریال Maryland ساخته سورانا جونز منتشر شد. مریلند ما را به شخصیت های بکا و خواهر او معرفی می کند، که با زندگی خانوادگی و حرفه ای پیش رفته اند، از طریق زمان و شرایط رشد می کنند. اما هنگامی که بدن یک زن مسن تر در طلوع آفتاب در ساحل لاکسی در جزیره مرد کشف می شود، اخبار ویرانگر را برای خواهران به ارمغان می آورد.هر خواهر به جزیره پرواز می کند تا بدن مادر خود را کشف و بازپرداخت کند. در سریال Maryland 2023 بازیگرانی چون سورانا جونز در نقش بکا، ایو بست در نقش رزالین، استاکارد چانینگ در نقش کثی به ایفای نقش می پردازند.

 

عملکرد سریال Maryland

سریال مریلند در روز دوشنبه، 22 مه 2023 در ساعت 9 بعد از ظهر در ITV منتشر شد. این سری از سه قسمت تشکیل شده است. کاربران سایت imdb به سریال Maryland نمره 6.4 از ده رو اختصاص داده اند. برای دانلود سریال Maryland 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این سریال  بزرگترین قدرت Maryland در صحنه بین خواهران است، زیرا آنها از طریق آشکار شدن با هم در مقابل مردم، از بین می روند، می خندد، گریه می کنند، از طریق آگهی ها با هم در مقابل مردم، سقوط می کنند، و بعد از آنکه از هم جدا شوند، سقوط می کنند. تنش های گذشته و حال افزایش و سقوط و استدلال های به طور فزاینده ای و تلخ آنها به زیبایی نوشته شده و اجرا می شود. این نوع درام نیست، این نوع رابطه نیست، این نوع تاریخ نیست. مریلند انتظارات شما را مختل می کند و چیزی بهتر ارائه می دهد. در بهترین حالت، این یک پرتره هیجان انگیز و هیجان انگیز از رابطه خواهری است. اما این لحظات با پرانتزهای خمیده ای مشخص می شوند که از تبدیل شدن مریلند بسیار پیش پا افتاده و بیش از حد قابل پیش بینی جلوگیری می کند. دانلود سریال Maryland 2023 به طرفداران ژانر درام با مضمون روابط خواهر پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.