دانلود سریال
Queen of Masks ملکه نقاب ها

871 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 21
10
/
6
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Queen of Masks (ملکه نقاب ها) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال کره ای Queen of Masks (ملکه نقاب ها) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال ملکه ماسک ۲۰۲۳

زندگی چهار زن به خاطر یک مرد به گرداب کشیده می شود. دا جه یی، یک وکیل مشهور حقوق بشر است که از ضعیفان دفاع می کند.  او در واقع یک فرد جاه طلب است و کارهای کثیف انجام شده توسط شهردار شهر تونگجو را اصلاح می کند. گو یو نا 10 سال پیش درگیر یک پرونده قتل شد و به تنهایی به ایالات متحده فرار کرد. حالا گو یو نا متاهل است و یک دختر دارد. او از زندگی خود راضی است، اما دخترش ناپدید می شود. گو یو نا برای پیدا کردن دخترش به کره برمی گردد و با 3 دوستی که 10 سال پیش او را ترک کرده اند روبرو می شود. جو یو جئونگ رئیس یک بنیاد هنری است. هنگامی که او در لحظات سختی زندگی خود را به سر می برد، مردی در مقابل او ظاهر شد. قبل از ازدواج او با مرد، وضعیت ناراحت کننده ای رخ داد...

 

عوامل ساخت سریال Queen of the Mask 2023

سریال کره ای ملکه ماسک (کره ای: 가면의 여왕) یک مجموعه تلویزیونی در حال پخش محصول کشور کره جنوبی با بازی کیم سون آ، اوه یون آه، شین یون جونگ و یو سان است.  سریال Queen of the mask اولین بار در 24 آوریل 2023 در کانال A پخش شد و هر دوشنبه و سه شنبه ساعت 22:30 (به وقت سئول) پخش شد. همچنین برای پخش در Viu در مناطق انتخاب شده در دسترس است. سریال Queen of the mask به داستان چهار دوست می پردازد که در یک قتل نقش داشتند، سه نفر با بستن اتهام به نفر دیگر پشت کردند که باعث شد او به ایالات متحده فرار کند.  اکنون، ده سال بعد، آن دوست چهارم بازگشته و قصد دارد حقیقت را کشف کند. در 5 ژانویه 2023، شرکت RaemongRaein اعلام کرد که یک قرارداد تولید و عرضه با کانال A برای ملکه ماسک به ارزش 11.2 میلیارد وون امضا کرده است.

 

عملکرد سریال ملکه ماسک ۲۰۲۳

سریال کره ای Queen of the mask در تاریخ 24 آپریل سال 2023 برای اولین بار در شبکه Channel A پخش شد. این سریال تا به الان در وب سایت Mydramalist نمره 7.5 از ده رو به خود اختصاص داده است. همچنین در سرویس Rakuten Viki نمره خوب 8.8 را به دست اورده است. برای دانلود سریال Queen of the mask به پایین صفحه مراجعه کنید. مضامین تجاوز جنسی و همبستگی زنانه (یا فقدان آن) به یک اثر هایلایت که عمدتاً به دنبال سرگرم کردن است، رنگی موضعی می‌افزاید. تماشای این آشفتگی برای هرکسی نمیتونه لذت‌بخش باشه. همچنین، مردان درام یا متجاوزان منحرف، متقلب، معتاد به مواد مخدر هستند یا صرفاً برای لذت بردن شخصیت های زن وجود دارند. هیچ چیز مترقی یا قدرتمندی در این مورد وجود ندارد.  آزار دهنده است و به هیچ وجه به داستان کمک نمی کند تا قدرت بیشتری پیدا کند. دانلود سریال Queen of the mask به طرفداران سریال کره ای های دیگری چون سریال پنت هوس هرچند ساده تر پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.