دانلود سریال
Little Bird پرنده کوچولو

706 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 404
10
/
7.8
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Little Bird (پرنده کوچولو) با کیفیت بالا بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Little Bird (پرنده کوچولو) با کیفیت بالا بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال پرنده کوچک 2023

داستان زندگی پرنده کوچولو بژیگ، قربانی اسکوپ دهه شصت در ساسکاچوان است که در آن کودکان ملل اول ربوده شده و در خانه های پرورش دهی قرار می گیرند قبل از اینکه توسط خانواده های سفید پوست به فرزند خواندگی سپرده شوند.

 

عوامل ساخت سریال Little Bird 2023

سریال پرنده کوچک یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام محصول کشور کانادا است که در ماه می 2023 در Crave و APTN lumi پخش شود. این سریال که توسط جنیفر پودمسکی و هانا مسکوویچ و با مشارکت جرمی پودسوا به عنوان تهیه کننده اجرایی ساخته شده است، در مورد زنی از اولین ملل است که در طول دهه شصت در یک خانواده یهودی به فرزندخواندگی پذیرفته شده است، در حالی که تلاش می کند با خانواده و میراث خود دوباره ارتباط برقرار کند. دارلا کونتویس در نقش استر روزنبلوم پرنده کوچولو بازی می کند. این سریال همزمان با سریال درام Unsettled اما جدا از آن ساخته شد. سریال Little Bird، اولین سریال درام اورجینال است که توسط کریو پس از تغییر نام تجاری آن از The Movie Network در سال 2018 سفارش داده شد.

 

عملکرد سریال Little Bird 2023

سریال Little Bird 2023 در تاریخ 26 کی منتشر شد. این سریال شش قسمتی به صورت هفتگی آپدیت خواهد شد. ینس ریشتر، مدیر عامل شرکت Fremantle International، می گوید: «این یک داستان قدرتمند و بسیار مرتبط در مورد موضوع مهمی است که باید گفته شود و یک عنصر جنایت واقعی دارد. اما این در مورد خانواده است، سفر یک زن جوان برای یافتن ریشه های خود و آنچه را که واقعاً اتفاق افتاده است، نه تنها در کانادا، بلکه در ایالات متحده، استرالیا و بسیاری از نقاط جهان به تصویر می کشد.» او می افزاید: «برای تماشاگران مهم است که درگیر روشنایی و تاریکی سفر فوق العاده شخصیت ها باشند تا تصویر کامل را ببینند.» برای دانلود سریال Little Bird 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. سریال پرنده کوچولو بخشی از تلاش فریمانتل برای تولید سریال های انگلیسی زبان در بریتانیا، استرالیا و کانادا است. سریال پرنده کوچولو از بازیگران قدرتمندی استفاده می کند، از جمله اجرا های دیگری از الین جید، جاشوا اوجیک، میشل ترش و اریک شوایگ. کاربران سایت آی ام دی بی بعد از پخش یک قسمت به سریال Little Bird نمره 8.3 از ده رو اختصاص دادند. دانلود سریال Little Bird 2023 به طرفداران مینی سریال هایی با ژانر درام با مضمون تروماهای بچگی پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.