دانلود سریال
Delightfully Deceitful فریبکاری لذت بخش

4930 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 286
10
/
7.2
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Beneficial Fraud (فریبکاری لذت بخش) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال کره ای Beneficial Fraud (فریبکاری لذت بخش) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال فریبکاری لذت بخش

لی رو ووم (چون وو هی) نابغه است و با کلاهبرداری ثروت زیادی به دست آورده است.  او همچنین هیچ همدلی و مهربونی ای ندارد. لی رو ووم با هان مو یانگ (کیم دونگ ووک) درگیر می شود. هان مو یونگ به عنوان وکیل کار می کند. او از نظر شخصیتی کاملاً مخالف لی رو ووم است. او با دیگران همدلی زیادی دارد و وضعیت روحی آنها را مد نظر قرار میدهد. او گاهی اوقات بیش از حد در دیگران غرق می شود.

 

عوامل ساخت سریال کره ای Beneficial Fraud

سریال Delightfully Deceitful (کره ای: 이로운 사기) یک مجموعه تلویزیونی در ژانر انتقام، کمدی و جنایی در حال پخش محصول کشور کره جنوبی است. این سریال به کارگردانی لی سو هیون و با بازی چون وو هی و کیم دونگ ووک در 29 مه 2023 در tvN پخش شد و هر دوشنبه و سه شنبه ساعت 20:50 (به وقت کره جنوبی) پخش می شود. همچنین برای پخش در Viu در مناطق انتخاب شده در دسترس است. سریال فریبکاری لذت بخش داستان مرد و زنی با خلق و خوی کاملاً متفاوت را روایت می کند که با یکدیگر به سوی یک هدف انتقام می گیرند. بازیگر سونگ دوک هو در ابتدا حضور در این سریال کره ای تایید شد، اما او به دنبال یک موضوع فساد مربوط به خدمت سربازی خود استعفا داد. در 21 فوریه 2023، گزارش شد که بازیگر Yoo Hee-je قرار است نقش سونگ دوک هو را به عهده بگیرد.

 

عملکرد سریال Delightfully Deceitful

سریال Delightfully Deceitful که به اسم Beneficial Fraud نیز شناخته می شود به عنوان یک معمای نا گفته بسیار بهتر عمل می کند، چیزی که خوشبختانه تا کنون بیشتر اوقات درام درباره آن است. کاربران وب سایت آی ام دی بی به دو قسمت پخش شده این سریال کره ای نمره 7.9 از ده رو دادند. شخصیت اصلی دیگر ما، وکیل مو یونگ (با بازی کیم دونگ ووک)، به نظر نمی رسد یک جامعه شناس باشد. اما او به طور کلی فرد چندان خوشایندی نیست. برای دانلود سریال Delightfully Deceitful با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. علی رغم اینکه شخصیت ها، تا اینجای کار، بسیار کلیشه ای به نظر می رسند، بازیگران کار خوبی برای زنده کردن آنها انجام می دهند. برای شروع، سریال Delightfully Deceitful یک داستان رمانتیک از «من می توانم او را درست کنم» به نظر می رسد، اما جنسیت ها با هم عوض می شوند. بنابراین، اگر این درام کره ای بر این واقعیت بنا شود که او واقعاً یک روان شناس است و مردی که حتی یک روانشناس هم نیست، بتواند به نحوی او را «درمان» و «همدردی» کند، احتمالاً داستان سریال Beneficial Fraud به یکی از ناامید کننده‌ ترین فیلمنامه دراما های سال 2023 تبدیل خواهد شد. دانلود سریال Delightfully Deceitful 2023 به طرفداران کی دراما های حقوقی پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.