دانلود سریال
Steeltown Murders قتل های استیل تاون

503 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1691
10
/
7.1
IMDB Rating
4
/
4
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Steeltown Murders (قتل های استیل تاون) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Steeltown Murders (قتل های استیل تاون) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Steeltown Murders

پیشرفت های فن آوری قرن بیست و یکم به کارآگاهان کمک می کند تا یک پرونده قتل سرد مربوط به سال 1973 را انجام دهند. جرالدین هیوز و پائولین فلوید هر دو کلوپ شبانه Top Rank در سوانسی را ترک کردند بدون اینکه هرگز به خانه برگردند. اجساد آنها بعداً در لاندارسی کشف شد. این پرونده با نام "خفه کننده شنبه شب" اولین پرونده مستند یک قاتل زنجیره ای در ولز شد. جوزف کاپن مجرمی در زندگی واقعی بود...

 

عوامل ساخت سریال قتل های استیل تاون ۲۰۲۳

سریال قتل های Steeltown (انگلیسی: Steeltown Murders) یک مینی سریال تلویزیونی چهار قسمتی بر اساس واقعیت، در ژانر درام به نویسندگی اد ویتمور و کارگردانی مارک ایوانز است. این فیلم توسط Severn Screen مستقر در ولز برای بی بی سی تولید شد و از BBC One پخش شد. در این فیلم فیلیپ گلنیستر و استفان رودری نقش کارآگاهانی را بازی می کنند که در حال تحقیق درباره قتل های واقعی جوزف کاپن در پورت تالبوت در ولز جنوبی هستند. سریال Steeltown Murders اولین بار در 15 مه 2023 در BBC One پخش شد و همه قسمت‌ها بلافاصله در iPlayer BBC در دسترس هستند. در سریال Steeltown Murders، فیلیپ گلنیستر در نقش پل بتل،  استفان رودری در نقش باخ ریس، کیت آلن در نقش دای ویلیامز و شارون مورگان در نقش پت ویلیامز به ایفای نقش می پردازند. این سریال توسط اد ویتمور نوشته شده و توسط Severn Screen ساخته شده است. سریال Steeltown Murders چهار قسمتی توسط مارک ایوانز و هانا توماس به عنوان تهیه کننده در همکاری با All3Media International کارگردانی می شود. تهیه کنندگان اجرایی سریال اد تالفان، جان هیل و اد ویتمور برای Severn Screen با هلن پری و ربکا فرگوسن برای بی بی سی هستند. فیلمبرداری در ولز جنوبی در نوامبر 2022 آغاز شد. پل بتل، کارآگاهی در زندگی واقعی، در تولید نقش داشت و فیلیپ گلنیستر گفت که او احساس "مسئولیت" می کند تا داستان را برای اعضای خانواده داغدار به درستی بیان کند.

 

عملکرد سریال Steeltown Murders

سریال Steeltown Murders از دوشنبه 15 می 2023 در بی بی سی وان پخش شد و همه قسمت‌ها بلافاصله در iPlayer بی‌بی‌سی در دسترس قرار گرفتند. سریال Steeltown Murders در 14 مه 2023 به عنوان "انتخاب هفته" در ساندی تایمز انتخاب شد. با این اظهار نظر که "تکامل کار پلیس درام را هدایت می کند، اما فیلمنامه دقیق قربانیان و خانواده های آنها را در نظر می گیرد". برای دانلود سریال Steeltown Murders با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. لوسی مانگان در گاردین به این سریال چهار ستاره داد و گفت که فیلمنامه "درباره کارهای پلیسی پر زحمت و بدون زرق و برق که در نهایت خفه کننده شنبه شب را پیدا کرد، عدالت کامل را رعایت می کند و صداقت باعث ایجاد تفاوت در شغل و زندگی می شود". ریچل کوک در The New Statesman گفت که او "بی حوصله و خشمگین" مانده است. دانلود سریال Steeltown Murders 2023 به طرفداران ژانر درام، معمایی براساس واقعیت پیشنهاد ویژه می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.