دانلود سریال
Nacho ناچو

1190 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 323
10
/
6.3
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Nacho (ناچو) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود سریال Nacho (ناچو) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم

خلاصه سریال Nacho 2023

سریال Nacho شروع ناچو ویدال بازیگر در صنعت پو.رن را روایت می کند.  ناچو ویدال با اثبات اینکه استعدادش بسیار فراتر از 10 اینچ معروفش است، قواعد بازی را در دهه 90 زمانی که به یک سوپراستار بین المللی تبدیل شد، تغییر داد. در آنجا او داستان خود را آغاز می کند، وقتی متوجه می شود که با هدیه ای متولد شده است که می تواند از آن برای مراقبت از خود استفاده کند...

 

عوامل ساخت سریال Nacho 2023

سریال Nacho یک مجموعه تلویزیونی در ژانر  بیوگرافی و درام محصول کشور اسپانیا است. این سریال در قالب هشت قسمت در سال 2023 به کارگردانی و نویسندگی ترزا فرناندز ساخته شده است. سریال ناچو 2023 که در اسپانیا فیلمبرداری شده است، داستان افراد پشت سر صنعت پورن این کشور را روایت می‌کند که سالانه 500 میلیون یورو (545 میلیون دلار) درآمد دارد. سریال Nacho 2023 داستان زندگی ناچو را روایت می کند که چگونه در خانواده ای بسیار مذهبی در والنسیا به دنیا آمد. او می‌گوید: «وقتی مادرم به کلیسا می‌رفت، من معبد خودم را پیدا کردم.»

 

عملکرد سریال Nacho 2024

جسور، شیطون اما خوب، «ناچو» به عنوان یک سرود تند چپ به سمت آزادی می تازد، آزادی مردم برای ساختن زندگی هایی که می‌خواهند داشته باشند، به دنبال رویاهایشان، هر چند غیرمعمول... سریال اسپانیایی ناچو ۲۰۲۳ توسط ترزا فرناندز-والدس، که به عنوان مجری برنامه نیز فعالیت می کند، و رامون کامپوس تهیه کننده اجرایی است. فرناندز والدس، جما آر. نیرا، ماریا خوزه روستارازو، فلورا جی ویلانووا و دیگو سوتلو با همکاری دیوید پینیوس، بئاتریز سانچیس و ادواردو کازانووا، این سریال را نویسندگی کردند. دانلود سریال Nacho 2023 به طرفداران سریال های اسپانیایی در ژانر درام پیشنهاد می شود. سریال Nacho توسط Bambu Producciones، یکی از بزرگ ترین و پیشرو ترین خانه های تولید اسپانیا، پشت سر «Grand Hotel» و «Velvet» با همکاری La Claqueta («خندق بی پایان») تولید می شود. سرویس استریم Lionsgate+ که در سال 2018 راه اندازی شد و در بیش از 63 کشور در دسترس است، از سال 2021 با شرکت های تولیدی در شیلی، فرانسه، آلمان، هند، مکزیک و اسپانیا برای ایجاد محتوای اصلی محلی با جذابیت بین المللی همکاری می کند. سال گذشته، Lionsgate+ چهار سریال اصلی اسپانیایی زبان را برای اولین بار به نمایش گذاشت. برای دانلود سریال Nacho با زیرنویس فارسی به بالای صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.