دانلود سریال
The Days روز ها

748 تعداد بازدید
User 2
10
/
8
AnimeList Rating
User 4133
10
/
7.2
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای The Days (روزها) بدون سانسور با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا
دانلود سریال کره ای The Days (روزها) بدون سانسور با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا

خلاصه سریال The Days 2023

سریال The Days با صحنه ای از مردی که در راهرو راه می رود و می گوید "چگونه صحبت کردن در مورد آن رویدادها را شروع کنم؟" آغاز می شود. این سریال به حادثه هسته ای فوکوشیما دایچی در سال 2011 می پردازد که  یک فاجعه منحصر به فرد بود، زیرا با یک فاجعه طبیعی آغاز شد: زمین لرزه ای عظیم که یک سونامی را تحت تأثیر قرار داد. یک درام جدید درباره فاجعه به جزئیات زیادی در مورد تصمیم گیری حیاتی پس از حادثه...

 

عوامل ساخت سریال The Days 2023

سریال The Days، پروژه جدید نتفلیکس در ژانر درام، تاریخی و تریلر است. این ۸ قسمت سریال حادثه نیروگاه هسته ای فوکوشیما دایچی را که در سال 2011 در مدت 7 روز رخ داد را به تصویر می کشد. از سه منظر دولت، سازمان‌های شرکتی و کسانی که جان خود را به خطر انداخته‌اند.  به آنچه واقعاً در آن روز و در آن مکان رخ داده است، نزدیک خواهد شد. سریال The Days به کارگردانی هیده ناکاتا و ماساکی نیشیورا در سال ۲۰۲۳ منتشر شد.

 

عملکرد سریال The days 2023

سریال The Days همان لحن واقعی ای دارد که چرنوبیل داشت. کار بیشتری نمی توانید انجام دهید که بر یک فروپاشی هسته ای غلبه کند. یکی از دلایلی که باعث می شود جون ماسوموتو خالق داستان روز ها را بدون هیاهو و هیاهوی دراماتیک روایت کند، این است که حادثه فوکوشیما دایچی با یک رویداد دراماتیک شروع می شود – یکی از قوی ترین زمین لرزه هایی که تا به حال ثبت شده است، یک سونامی عظیم ایجاد کرد و با تصمیم گیری یا عدم اتخاذ تصمیمات در تلاش برای جلوگیری از فروپاشی، همچنان چشمگیر است. در پروژه جدید نتفلیکس The Days قرار نیست کاراکتر های زیادی توسعه پیدا کنند، زیرا مانند چرنوبیل شخصیت ها از طریق آن تصمیم ها شکل می گیرند. شما افرادی را در سایت دارید که تمام تلاش خود را می کنند، اما در مقابل دولت و TEPCO قرار می گیرید، که احتمالاً نمی خواهند وحشت ایجاد کنند.  بنابراین تصمیم گیری در مورد زمان تخلیه شهر مجاور، نحوه خنک کردن راکتورها بدون ژنراتور و حتی عواقب آن در صورت انتشار مقدار عظیمی از تشعشعات توسط یک حادثه، باعث ایجاد درام و هیجان بیش از حد کافی می شود. برای دانلود سریال The days با زیرنویس فارسی به بالای صفحه مراجعه کنید. ممکن است بدانید که این فاجعه منطقه فوری را ویران کرد ولی در نهایت به مراکز جمعیتی مانند توکیو سرایت نکرد. اما بین زلزله و پایان آن لحظات پرحادثه زیادی وجود داشت، و سریال The Days به این فاجعه نگاهی غیر انتقادی دارد تا روایتی تخیلی از چنین فاجعه بی سابقه ای. دانلود سریال The Days را به هر قشر و سلیقه ای می توان توصیه کرد. اللخصوص طرفدارن سریال Chernobyl از HBO. روز های پرتنش و دلخراش نمایان در سریال The Days، درست مانند روز های پس از حادثه فوکوشیما دایچی برای تقریباً کل جمعیت ژاپن به تصویر کشیده شده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.