دانلود سریال
Scoop خبر دست اول

481 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 3793
10
/
7.7
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Scoop (خبر دست اول) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Scoop (خبر دست اول) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان سریال اسکوپ

جاگروتی پاتاک، یک گزارشگر جنایی برجسته، مظنون اصلی قتل وحشتناک یک روزنامه نگار دیگر است. او باید از بی گناهی خود دفاع کند زیرا در کانون توجه قرار گرفته و همه فکر می کنند او از ارتباط خود در دنیای اموات برای کشتن رقیب خود استفاده کرده است.

 

معرفی سریال اسکوپ

اسکوپ یک مجموعه تلویزیونی درام دادگاهی هندی محصول ۲۰۲۳ است که توسط Hansal Mehta و Mrunmayee Lagoo Waikul برای نتفلیکس ساخته و کارگردانی شده است. کاریشما تانا، محمد زیشان ایوب، پروسنجیت چاترجی، هارمن باویجا، تانیشتا چاترجی، دیون بوجانی در نقش های اصلی این فیلم ایفای نقش می کنند. این سریال توسط ساریتا پاتیل و دیکشا جیوت روتری و تحت عنوان Matchbox Shots It از 2 ژوئن 2023 از طریق نتفلیکس در حال پخش است. این سریال بر اساس خاطرات و زندگی نامه جیگنا وورا پشت میله ها در بایکولا: روزهای من در زندان ساخته شده است. این داستان زندگی واقعی جیگنا وورا را دنبال می کند که به قتل خبرنگار جیوتیرموی دی در ژوئن 2011 متهم شد.

 

بررسی عملکرد سریال اسکوپ

مجله هندو در نقد سریال نوشت: "کاریشما تانا و محمد زیشان ایوب به این سریال در مورد مشکلات جاه طلبی ژورنالیستی پر و بال می دهند. قسمت های پایانی محو فلش های خبری مبهم و تصاویر تلویزیونی هولناک است. سایبال چاترجی از NDTV  به سریال 4 از 5 ستاره داده و نوشته: «اسکوپ که در بسیاری از داستان های فرعی آن قرار می گیرد، تمرکز خود را بر وضعیت اسفبار زنی می گذارد که توسط آشنایان و نیروی پلیس تحت فشار قرار می گیرد تا پاپوش درست کند. این به خصوص پرونده دردناکی است و او باید یک گوسفند قربانی پیدا کند." دیپا گالوت از Rediff.com این سریال را ستایش کرد و امتیاز 4 از 5 ستاره را داد و نوشت: "Scoop یک نمایش خوب (پراتام مهتا) و با ظاهری معتبر است. کمی بیش از یک دهه از ماجرای اصلی گذشته است اما تغییرات سریعی در آن ایجاد شده است. ظاهر شهر و مدل‌های ماشین‌ها و ابزارها." سانتانو داس برای هندوستان تایمز آن را «یکی از بهترین نمایش‌های سال» با تمجید از فیلمنامه خواند و نوشت: «هیچ دقیقه‌ای در سریال طولانی یک ساعته و ۶ قسمتی که توسط مهتا و مرونمائی لاگو وایکول ساخته شده تلف نمی‌شود. غوطه ور شدن در میان شلوغی های روزمره روزنامه نگاری: ردیابی اخبار فوری، ارتباط با منابع مخفی، و درج گزارش در صفحه." دبیپارنا چاکرابورتی برای بهترین های نتفلیکس نوشت: "بازیگران و خدمه اسکوپ داستانی خوب نوشته و با اجرای موثر ارائه می دهند، از چند لغزش اینجا و آنجا جلوگیری می کنند. در نهایت، این سریال ما را با سوالات بیشتر از پاسخ مواجه می کند و بینندگان را برانگیخته می کند. شاید در دنیایی که تفکر انتقادی به اندازه اخلاق در روزنامه نگاری مبهم شده است، لازم باشد. ایندیا تودی 4/5 ستاره داد و نوشت: «چیزی که در مورد اسکوپ کاملاً شگفت‌انگیز است این است که موعظه نمی‌کند. از بیانیه خودداری می‌کند، اما بیشتر بر رویدادهایی که در سال 2011 رخ داد متمرکز است.»

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.