دانلود سریال
The Idol آیدل

3519 تعداد بازدید
User 4
10
/
5.5
AnimeList Rating
User 70170
10
/
4.8
IMDB Rating
5
/
5
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Idol (آیدل) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود سریال The Idol (آیدل) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم

خلاصه سریال آیدل ۲۰۲۳

سریال The Idol بر روی جوسلین، یک آیدل مشتاق پاپ تمرکز می کند که پس از یک حمله عصبی که باعث لغو آخرین تور او می شود، تصمیم می گیرد عنوان خود را به عنوان جذاب ترین ستاره پاپ در آمریکا پس بگیرد. تدروس رابطه پیچیده ای را با او آغاز می کند..

 

عوامل ساخت سریال The Idol 2023

سریال The Idol یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام محصول کشور آمریکا است که توسط آبل "The Weeknd" تسفایه، رضا فهیم و سام لوینسون ساخته شده است. این سریال بر روی یک آیدل مشتاق پاپ و رابطه پیچیده او با یک رهبر فرقه تدروس (د ویکند) تمرکز دارد.  سوزانا سون، تروی سیوان، موزس سامنی، جین آدامز، دن لوی، جنی روبی جین، الی راث، ریچل سنوت، هاری نف، داواین جوی راندولف، مایک دین، رمزی و هنک آزاریا در نقش های فرعی حضور دارند. این سریال همچنین آخرین حضور تلویزیونی Anne Heche را نشان می‌دهد که در 11 اوت 2022 درگذشت. در سریال The Idol 2023 هابیل تسفایه یا خواننده محبوب The weekend در نقش تدروس، رهبر یک فرقه مدرن با گذشته ای کثیف و مرموز، لیلی رز دپ در نقش جوسلین یک خواننده جوان نوپای پاپ، سوزانا سون در نقش کلویی یکی از پیروان تدروس، خواننده تروی سیوان در نقش زندر مدیر خلاقیت کمپانی و جنی روبی جین (کیم جنی) عضو گروه معروف کی پاپ Blackpink در نقش دیان، رقصنده پشتیبان جوسلین به ایفای نقش می پردازند. در 29 جون سال 2021، خواننده د ویکند اعلام کرد که او در کنار رضا فهیم و سام لوینسون مجموعه ای درام را برای HBO ایجاد، تهیه کنندگی و نویسندگی خواهد کرد. در همان روز، اشلی لوینسون و جوزف اپستین به عنوان تهیه کنندگان اجرایی سریال معرفی شدند و اپستین نیز به‌عنوان نویسنده و مجری سریال نیز فعالیت می کرد. در 22 نوامبر، HBO دستور ساخت سریال را برای فصل اول شامل شش قسمت داد. فیلمبرداری اصلی در نوامبر 2021 در لس آنجلس، کالیفرنیا و اطراف آن آغاز شد. تولید در آپریل سال 2022 موقتاً متوقف شد، زیرا تسفایه (خواننده د ویکند) در یک اطلاعیه کوتاه در جشنواره موسیقی و هنر دره کواچلا با سوئد هاوس مافیا جایگاه اجرا کننده اول را گرفت. در 25 آوریل، Variety گزارش داد که سایمتز پروژه را در بحبوحه بازسازی خلاقانه آن ترک کرده است و تقریباً 80٪ از سریال قبلاً فیلمبرداری شده است. HBO پس از خروج سیمتز بیانیه ای منتشر کرد و گفت: «تیم خلاق سریال The Idol به ساخت، اصلاح و تکامل دیدگاه خود برای سریال ادامه می دهد و آنها در جهت خلاقانه جدیدی قرار گرفته اند. تولید کننده بر این اساس بازیگران و گروه خود را به بهترین شکل تنظیم خواهد کرد.» گفته می شود که لوینسون وظایف کارگردانی سایمتز را بر عهده گرفت. طبق IndieWire و منابع دیگر، The weekend می خواست جنبه "فرقهی" داستان را کمرنگ کند و احساس نگرانی کرد که نمایش "بیش از حد به دیدگاه زنانه متمایل شده است." لوینسون شروع به کار کرد.  فیلمبرداری مجدد و بازنویسی سریال، کنار گذاشتن رویکرد سیمتز به داستان - ستاره ای پریشان که قربانی یک صنعت غارتگر می شود و می جنگد تا آژانس خود را پس بگیرد - تا در عوض داستانی عاشقانه را با تاکید بیشتر بر محتوای جنسی و برهنگی به تصویر بکشد.

 

عملکرد سریال The Idol 2023

سریال The Idol 2023 برای اولین بار خارج از رقابت در هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن در 22 می 2023 به نمایش درآمد، جایی که این مجموعه پس از نمایش دو قسمت اول آن پنج دقیقه مورد تشویق ایستاده قرار گرفت. این همان جایی بود که سم لوینسون اعلام کرد که نمایش در همان دنیایی است که دیگر سریال HBO او، Euphoria، در حال اجراست.  این پنجمین مجموعه تلویزیونی است که پس از کارلوس، Too Old to Die Young، Twin Peaks و Irma Vep در جشنواره نمایش داده می شود. پخش این سریال از HBO و Max در 4 ژوئن 2023 آغاز شد. دانلود سریال The Idol 2023 به طرفداران خواننده The weekend، تروی سیوان و بلک پینک کیم جنی پیشنهاد میشه. سریال The Idol به طور کلی نقد های منفی از منتقدان دریافت کرد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این سریال بر اساس 24 نقد منتقد با میانگین نمره 4.2/10، امتیاز 27% تایید را دارد. انجمن منتقدان سایت چنین نوشتند: «به اندازه صنعتی که می‌خواهد طنزآمیز باشد، The Idol خود را بر روی پایه ای با سبکی افسارگسیخته قرار می دهد، اما در زیر کانون توجه پژمرده می شود.» سریال The Idol در متاکریتیک نمره امتیاز 24 از 100، بر اساس 11 بررسی که نشان دهنده "بررسی های به طور کلی نامطلوب" است را به خود اختصاص داده است. دیوید فیر در نقدی به خصوص نامطلوب برای رولینگ استون، دو قسمت اول را به عنوان «مزخرف، بی‌رحمانه، بسیار طولانی تر از آنچه که هست و بسیار بدتر از آن چیزی که پیشبینی می کردید» توصیف کرد و ابراز تاسف کرد: «سریال بت همه چیز را به پایان می رساند». برای دانلود سریال The Idol 2023 با زیرنویس فارسی به بالای صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-03-30 15:43:46
    این سریال به معنای کلمه تاکسیکه شخصیت ها انقدر افتضاح ک نگو داستان ک سمه شهرت کلیشه بازیاش بیشتر این سریال روان ادم خراب میکنه پیشنهادش نمیکنم وقتتون میره
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.