دانلود سریال
Happy Battle نبرد خوشبختی

533 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 76
10
/
7.5
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Happy Battle (نبرد خوشبختی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال کره ای Happy Battle (نبرد خوشبختی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Happy Battle

درام معلقی که مادرانی را درگیر یک نبرد شدید در شبکه های اجتماعی برای از بین بردن شادی یکدیگر برای خود تلاش می‌کنند، این سریال رهایی از ظلم، آسیب و اسرار و بازیابی خود واقعی خود به تصویر می کشد.

 

عوامل ساخت سریال نبرد خوشبختی

این دراما کره‌ای که در ژانر درام و هیجان انگیز و رمز آلود است در ۳۱ می ۲۰۲۳ در دسرس عموم قرار گرفت و پخش شد.
کارگردان این اثر کیم یون چئول، کارگردان و فیلمساز کره‌ای است. این سریال ۱۶ قسمت دارد و با نام Battle of Happiness نیز شناخته می شود.
بازیگران نقش اصلی این فیلم: لی ال در نقش جانگ می هو، جین سئو یون در نقش سونگ جونگ اه، چا یه ریون در نقش کیم نا یونگ، پارک هیو جو در نقش اه یو جین و وو جئونگ وون در نقش هوانگ جی هستند و در این نقش ها ایفای نقش کرده‌اند.
بازیگران این سریال بر اساس آخرین تریلر ویدیویی که از این فیلم منتشر شد قطعی شدند و به اطلاع رسانه ها رسیدند.
سریال Happy Battle با ۱۶ قسمت به صورت مستقیم به جنگ آدم ها در رسانه که دوست را در مقابل دوست قرار می دهد اشاره می کند. تیزر جدید با سونگ جونگ آه(جین سو یون) و کیم نا یونگ( چا یه ریون) و اوه یو جین(پارک) شروع می شود. هیو جو در یک دروهمی و گردهمایی کوچک لباس های زیبایی را بر تن کرده و لیوان ها را روی میز آذین شده‌شان می‌کوبد.
عکس‌ها با ژست های مخصوصی که برای دوربین لبخند می زنند در اینستاگرام پست می شوند، و عکس هایی از غذا ها و دکورشان نیز به همراه عکس های خودشان منتشر میشود و در کپشن آن پست‌‌ها هشتگ‌هایی با مضمون هشتگ «مهمانی برای مادران» و «مردم من» گذاشته می شوند. اما در حالی که بالا رفتن «لایک‌ها» را تماشا می‌کنیم، یک فنجان قهوه ناگهان از روی میز می‌افتد و روی زمین خرد می‌شود.
جانگ می هو(لی ال) از جای دیگری فید عکس‌ها را تماشا می‌کند و به زندگی بسیار شاد شخصیت های آن پست ها می‌نگرد، و افراد حاضر در آن عکس را بر انداز می‌کند. اما چیزی که عکس‌ها فاش نمی‌کنند این لست که یکی از مادران آن گروه به طرز مرموزی مرده است و بین آنهایی که می‌خواهند حقیقت را فاش کنند و آنهایی که میخواهند حقیقت را پنهان کنند اتفاقاتی می‌افتد...
در نهایت تیزر سریال نبرد خوشبختی در حالیکه می هو به چک کردن اینستاکرام ادامه میدهد به پایان میرسد زیرا او چیز تکان دهنده‌ و وحشتناکی را کشف کرده است، سوال پرسیده شده می هو باز هم با ظاهر شدن هشتگ‌ها تکرار می‌شود: "چه کسی او را کشت؟"
این فیلم در نهایت به کارگردانی پی‌ دی کیم یون چول (کارگردان جادوگر زنده است، زن با وقار) با فیلم‌نامه‌‌ی نویسنده رمان اصلی جو یونگ‌ها و نبرد خوشبختی، در 31 می اکران شد.

 

عملکرد سریال نبرد خوشبختی

این سریال توانست در وبسایت My Drama List در بخش نظر مخاطبان نمره ۷.۹/۱۰ و در وبسایت imdb نمره ۶.۹/۱۰ را کسب کند.
این سریال در تنها چند روز پس از پخش توانست رتبه خوبی در میان دراماهای هم موضوع با خودش در کره جنوبی و سراسر دنیا کسب کند و سریالی سرگرم کننده برای علاقه‌مندان دراما‌های کره‌ای در ژانر رمز آلود باشد.
برای دانلود فیلم Happy Battle با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.