دانلود سریال
Kashimashi Meshi غذای شهر کاشیما

336 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال ژاپنی Kashimashi Meshi (غذای شهر کاشیما) با زیرنویس فارسی بدون سانسور
دانلود سریال ژاپنی Kashimashi Meshi (غذای شهر کاشیما) با زیرنویس فارسی بدون سانسور

خلاصه سریال Kashimashi Meshi 2023

مردی خودکشی کرد. به دلیل مرگ او، سه نفر از همکلاسی های سابق او از مدرسه هنر، برای اولین بار پس از مدت ها دوباره به هم می رسند. این سه نفر به طرق مختلف با مرد ارتباط دارند، از جمله دوست دختر سابقش، مدیر باشگاه راگبی که مرد در آن بازی می کرد و دوست پسر سابقش. در حالی که با زندگی خود دست و پنجه نرم می کنند، این سه نفر شروع به ملاقات و صرف غذا می کنند. اودا چیهارو به عنوان طراح برای شرکتی کار می کرد که مدت ها آرزوی کار در آن را داشت، اما به دلیل قلدری رئیسش، کار خود را رها کرد. او از پختن و سرو غذای خود به دیگران لذت می برد. ناکامورا سیکو در بخش روابط عمومی یک شرکت لوازم آرایشی کار می کند. او که تحت تأثیر خانواده اش است، با این ایده بزرگ شده است که ازدواج اجباری است و اختیاری نیست. او اکنون تمایل زیادی به ازدواج دارد، اما نامزدش که در همان بخش کار می کند، ناگهان نامزدی آنها را منحل می کند. آماگی ایجی به عنوان طراح برای یک آژانس تبلیغاتی کار می کرد، اما او به طور ناگهانی به بخش فروش منتقل شد. او دیگر نمی داند چه می خواهد بکند. او یک همجنسگرا است، اما تمایلات جنسی خود را برای والدینش فاش نکرده است.

 

عوامل ساخت سریال غذای شهر کاشیما 2023

سریال Kashimashi Meshi یک مجموعه تلویزیونی در ژانر غذا، زندگی و درام محصول کشور ژاپن است. این سریال در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی ماتسوموتو کانا و فوکودا موموکو و فیلمنامه Tamada Shinya منتشر شد. این سریال از تاریخ ۱۰ آوریل ۲۰۲۳ تا ۲۹ می همان سال در قالب ۸ قسمت حدودا ۴۹ دقیقه منتشر شد. سریال غذای شهر کاشیما 2023 اقتباسی از مجموعه مانگا "Kashimashi Meshi" اثر اوکازاکی ماری است.

 

عملکرد سریال غذای شهر کاشیما 2023

غذا، دوستی و یافتن خودمان موضوعات پر مخاطب دراما های ژاپنی است. برای دانلود سریال Kashimashi Meshi 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. از طریق این درام، خواهیم دید که داشتن کسی که بتوانیم به او تکیه کنیم، چه خانواده، چه دوستان یا عاشق، چقدر مهم است. چیهارو که به خاطر گذشته اش دست و پنجه نرم می کند، خوشبختی را در دو دوستش پیدا می کند که پس از مدت ها دوباره با آنها متحد می شود. دانلود سریال Kashimashi Meshi به طرفداران ژانر درام و غذای ژاپنی پیشنهاد میشه. سه آدم شکسته که نمی دانستند در زندگی چه کنند دور هم جمع می شوند و با تبدیل شدن به شانه های همدیگر زخم هایشان را التیام می بخشند. داستانی دلچسب که در آن می توانستیم پیوند قوی بین سه شخصیت اول را ببینیم.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.