دانلود سریال
Pale Moon ماه رنگ پریده

578 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 25
10
/
7.6
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Pale Moon (ماه رنگ پریده) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال کره ای Pale Moon (ماه رنگ پریده) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

برای دانلود سریال Pale Moon 2023

این سریال داستان یو آی هوا (کیم سو هیونگ) را دنبال می کند، یک زن خانه دار بی‌حوصله با شوهری بی تفاوت و جاه طلب، که زندگی راحت اما تا حدودی خالی دارد. او سپس به عنوان کارمند قراردادی در یک بانک پس انداز شغلی پیدا می کند و به تدریج اعتماد به نفس خود را به دست می آورد.  با این حال، زمانی که شروع به اختلاس پول مشتریان VIP می کند، زندگی روزمره عادی او به طور غیر قابل برگشتی دچار پیچ و تاب می شود.

 

عوامل ساخت سریال کره ای Pale Moon

سریال ماه رنگ پریده (به کره ای: 종이달) یک مجموعه تلویزیونی محصول ۲۰۲۳ کره جنوبی با بازی کیم سو هیونگ، یو سان، سئو یونگ هی، لی سی وو، گونگ جونگ هوان، لی چون هی و یون هی سوک است. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشته میتسویو کاکوتا است که پیش از این در ژاپن به عنوان یک فیلم و سریال تلویزیونی ساخته شده بود ساخته شده است. سریال Pale Moon یک درام اصلی از جنی تی وی است و برای پخش بر روی پلتفرم آن و سرویس رسانه ای OTT TVING در دسترس است. همچنین در روزهای دوشنبه و سه شنبه ENA در ساعت 22:00 (به وقت سئول) از 10 آوریل تا 9 مه 2023 پخش شد. در سریال Pale Moon کیم سئو هیونگ در نقش یو آی هوا، یو سان در نقش ریو گائول دوست آی هوا که مدیر کل یک شرکت زیبایی است، سئو یانگ هی در نقش کانگ سون یونگ دوست آی هوا که یک خانه دار تمام وقت است و لی سی وو در نقش یون مین جائه، دانشجوی رشته سینما به ایفای نقش می پردازند.

 

عملکرد سریال ماه رنگ پریده 2023

اولین قسمت از سریال ماه رنگ پریده در رندز وو (بخش غیر رقابتی) جشنواره بین المللی مجموعه های کن 2023 در 19 آوریل 2023 نمایش داده شد. سریال"ماه رنگ پریده" تن صدای ظریفی ایجاد می کند. برای دانلود سریال Pale Moon با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. پرتره های شخصیتی زیبا، هیچکدام از آنها صاف و کاملاً تمیز نیستند، بلکه در درون افراد مچاله شده با رویاها و ضعف ها، افرادی که گاهی اوقات تصمیمات مشکوک می گیرند، به قوانین پایبند نیستند، و تسلیم وسوسه استفاده از فرصت می شوند.  رویاهای خود را تحقق بخشند. این سریال کره ای بر اساس یک رمان ژاپنی (Mitsuyo Kakuta) ساخته شده است که به عنوان یک سریال و فیلم نیز در کشور ژاپن موفق بود.  ظاهراً، کیم سو هیونگ بلافاصله (پس از دیدن نسخه اصلی در سال 2015) مصمم شد که نقش اصلی زن را در هر بازسازی احتمالی کره جنوبی بازی کند. دانلود سریال Pale Moon به طرفداران کی دراما های ژانر سیاسی معمایی پیشنهاد ویژه میشه. می توان گفت، او در نقش خود نفس می کشد. رمان اصلی درباره اختلاس وجوه بانکی است که واقعاً در ژاپن اتفاق افتاده است. در کره جنوبی، فهرست اختلاس های میلیاردی نیز طولانی است و بر این اساس بازسازی در جایگاه خوبی قرار گرفته است. با این حال، بازسازی کره جنوبی چیزی بیش از سوء استفاده از ثروت در مقیاس بزرگ است. این به طور کلی در مورد دروغ، فریب و فریب است. با این وجود، داستان همچنین از لحظات صمیمانه درک و تشخیص آسیب پذیری ناخوشایند می گوید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.