دانلود سریال
Lies Hidden in My Garden دروغ‌های پنهان در باغچه من

705 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 409
10
/
6.9
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Lies Hidden in My Garden (دروغ‌های پنهان در باغچه من) بدون سانسور
دانلود سریال کره ای Lies Hidden in My Garden (دروغ‌های پنهان در باغچه من) بدون سانسور

خلاصه سریال Lies Hidden in My Garden

داستان زندگی زنی که زندگی شادی در کنار خانواده‌اش دارد ولی کم کم مسائلی پیش می‌آیند که باعث برانگیخته شدن شک و تردید او می‌شوند. و دو زن که برای فرار از زندگی ناخوشایند خود دست به کارهایی می‌زنند...

 

عوامل ساخت سریال دروغ‌های پنهان در باغچه من

این مینی سریال ۸ قسمتی که ساخت کشور کره جنوبی است و در ژانر درام، رازآلود و هیجان‌انگیز قرار می‌گیرد، اثر کارگردان و فیلمساز و بازیگر ۴۱ ساله کره‌ای به نام Jung Ji Hyun است. همچنین فیلمنامه این سریال نیز نوشته Kim Jin Yeong نویسنده کره‌ای است.
از بازیگران مطرح و مشهور سریال Lies Hidden in My Garden نیز می‌توان به کیم تائه هی در نقش کیم جو ران، جی یئوم لی در نقش لی سانگ ایون و پارک سانگ اه در نقش پارک جائو هو اشاره کرد.
این سریال یک درام از Genie TV است و در پلتفرم های Netflix، Amazon Prime Video، Hulu Japan، iQIYI و Viki در مناطق انتخاب شده در دسترس است. همچنین در تاریخ 19 ژوئن 2023 شروع به پخش کرد و هر دوشنبه و سه شنبه ساعت 22:00 پخش می شود.
قسمت ۱ این سریال که در تاریخ ۱۹ ژوئن ۲۰۲۳ پخش شد، با نمایش رمز و رازهایی آغاز می‌شود، و درامایی را که مورد انتظار مخاطبان بوده ارائه می‌دهد. کیم تائه هی در نقش جو ران به شکل عالی‌ای ایفای نقش کرده است و عمق و پیچیدگی زیادی را به این کاراکتر می‌بخشد. همینطور بازیگران مکمل (مانند لیم جی یون در نقش چو سانگ یون) نیز با شروعی قوی کارشان را به درستی انجام می‌دهند. گرچه درامای اصلی این داستان در ابتدا کمی کند شروع می‌شود ولی به علت داستان معمایی آن، این مورد قابل توجیه است. به طور کلی این درام به طرح داستانی عالی و همچنین جلوه های بصری خوب، امیدوار کننده به نظر می‌رسد و قسمت دوم سریال "دروغ‌های پنهان در باغچه من" نیز در ۲۰ ژوئن ۲۰۲۳ پخش خواهد شد‌.
سریال Lies Hidden in My Garden با خواب جو ران آغاز می‌شود، جایی که او خود را در میان جنگلی زیبا می‌بیند که سرگردان است، پرندگان را می‌بیند و حس می‌کند مردی با ماسکی که زده و در دور دست قرار دارد او را نگاه می‌کند و وقتی به او نزدیک می‌شود فرار می‌کند. بعد از آن او ناگهان از خواب پرید و خودش را در حالی یافت که در خانه‌اش ایستاده است و به پله‌ها نگاه می‌کند...
 

 

عملکرد سریال دروغ‌های پنهان در باغچه من

در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، 100٪ از 39 نقد منتقد، با میانگین امتیاز 8.40/10 مثبت است. اجماع این وب سایت می گوید: «الی ونگ و استیون یون در سریال «بیف» یک جفت رقیب شیطانی تماشایی هستند، این سریال یک کمدی برجسته است که رقت انگیز بودن را در خوار کردن می یابد». متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده می کند، بر اساس نظر 17 منتقد، امتیاز 85 از 100 را به خود اختصاص داد که نشان دهنده "تحسین جهانی" است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.