دانلود سریال
Miracle Brothers برادران معجزه‌گر

876 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 630
10
/
7.6
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Miracle Brothers بدون سانسور با زیرنویس فارسی - برادران معجزه گر
دانلود سریال Miracle Brothers بدون سانسور با زیرنویس فارسی - برادران معجزه گر

خلاصه سریال Miraculous Brothers 2023

زمانی که دونگ جو، مرد جوان پرشوری که فقط بدهی دارد، با کانگ سان آشنا می شود، یک درام خاص از دوستی گرمشون شکل میگیره. یوک دونگ جو نویسنده ای مشتاق است که رویای جاه طلبانه ای دارد که روزی به نویسنده ای پرفروش تبدیل شود. یک پسر مرموز ناشناس به نام کانگ سان وارد زندگی او می شود که دچار فراموشی است و حتی نمی تواند نام خود را به خاطر بیاورد، اما توانایی ویژه ای برای شنیدن قلب دیگران دارد...

 

عوامل ساخت سریال کره ای miracle brothers

سریال برادران معجزه گر (به کره‌ای: 기적의 형제) یک مجموعه تلویزیونی در حال پخش محصول کشور کره جنوبی است. این سریال با بازی جونگ وو، بائه هیون سونگ، پارک یو ریم، اوه من سوک و لی کی وو در تاریخ 28 ژوئن 2023 در شبکه JTBC پخش شد و هر چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 22:30 (به وقت سئول) پخش می شود. زمانی که یوک دونگ جو، مرد جوان خون گرمی که چیزی جز بدهی ندارد، با کانگ سان (بائه هیون سونگ)، پسری ناشناس با توانایی های مرموز آشنا می شود، یک دوستی گرم آشکار می شود. جونگ وو در نقش یوک دونگ جو: نویسنده ای مشتاق که با کار پاره وقت در حین نوشتن رمان امرار معاش می کند، باه هیون سونگ در نقش کانگ سان: پسری ناشناس که حافظه خود را بر اثر تصادف از دست داده است و توانایی مرموزی در احساس درد و ناامیدی دیگران و خواندن ذهن آنها ایجاد می کند، پارک یو ریم در نقش پارک هیون سو: کارآگاه جنایی، اوه من سئوک در نقش کای: مردی مرموز و لی کی وو در نقش لی میونگ سوک نقش نماینده یک شرکت انتشاراتی را ایفا می کند.

 

عملکرد سریال برادران معجزه گر 2023

اولین تمرین فیلمنامه بازیگران سریال Miraculous Brothers 2023 در اوت 2022 در ساختمان اداری JTBC در سانگام دونگ، سئول برگزار شد. قسمت اول سریال Miraculous Brothers 2023 در تاریخ 28 ژوئن 2023 در شبکه JTBC پخش شد و تا به حال نظرات مثبتی دریافت کرده است. برای دانلود سریال Miraculous Brothers 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. سریال برادران معجزه گر با داستانی خاص و بازی فوق العاده یکی از مورد انتظار ترین سریال های تابستان شبکه jtbc کره جنوبی بود. این سریال در قالب 16 قسمت به کارگردانی پارک چان هونگ و نویسندگی کیم جی وو ساخته شده است. دانلود سریال کره ای Miraculous Brothers 2023 به طرفداران بازیگرانی چون جونگ وو و بائه هیون سونگ پیشنهاد می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.