دانلود سریال
Celebrity سلبریتی

922 تعداد بازدید
User 2
10
/
8.5
AnimeList Rating
User 3078
10
/
7.5
IMDB Rating
12
/
12
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Celebrity (سلبریتی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود سریال کره ای Celebrity (سلبریتی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم

خلاصه سریال کره ای Celebrity

سریال Celebrity یک سریال هیجان انگیز محصول کشور کره جنوبی و پروژه جدید نتفلیکس است که درباره دنیای دیوانه اینفلوئنسر های رسانه های اجتماعی است. همان سلبریتی های الکترونیکی که در اینجا به آنها نیز اشاره شده است. Seo A-ri یک شبه به ستاره شدن در شبکه های اجتماعی دست می یابد، اما عواقب مرگباری در این دنیای پر زرق و برق اینفلوئنسرها در انتظار است. شهرت.  پول. قدرت.  یک زن جوان می جنگد تا تبدیل به جذاب ترین سلبریتی بعدی در دنیای پر زرق و برق و در عین حال مفتضح اینفلوئنسرها در سئول شود. او حرکات جسورانه ای انجام می دهد که حتی فالوورهای بیشتری را به دست می آورد و می تواند از آن برای منافع شخصی خود استفاده کند. در حالی که او از زندگی خود به عنوان یک سلبریتی لذت می برد، با جنبه زشت تر آن نیز روبرو می شود...

 

عوامل ساخت سریال Celebrity 2023

سریال کره ای سلبریتی (به کره ای: 셀러브리티) یک مجموعه تلویزیونی در حال پخش محصول کشور کره جنوبی است که در سال ۲۰۲۳ به نویسندگی کیم یی یونگ و کارگردانی آن کیم چول-کیو منتشر شد. در سریال Celebrity 2023 پارک گیو یونگ، کانگ مین هیوک، لی چونگ آه، لی دونگ گان و جون هیو سونگ بازیگران گروه بازیگران را تکمیل می کنند. سریال سلبریتی از نتفلیکس در 30 ژوئن 2023 ساعت 14:00 (به وقت سئول) منتشر شده است. سریال Celebrity امیال و اسرار پیرامون افرادی را به تصویر می کشد که به اینفلوئنسر های رسانه های اجتماعی تبدیل می شوند، به اصطلاح افراد مشهور زندگی می کنند و افرادی که به آنها حسادت می کنند.

 

عملکرد سریال سلبریتی ۲۰۲۳

قسمت اول سریال کره ای Celebrity در سی جون سال ۲۰۲۳ از نتفلیکس منتشر شده است. این فصل سریال 12 قسمت دارد و مدت زمان آن بین 40 دقیقه تا یک ساعت است. برای دانلود سریال Celebrity 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. جنبه "سمت تاریک رسانه های اجتماعی" سلبریتی به اندازه معمای واقعی اتفاقی که برای آری افتاد جذاب نیست و ما امیدواریم که این همان چیزی باشد که نمایش روی آن متمرکز شود زیرا می بینیم که چگونه او در ابتدا به یک اینفلوئنسر تبدیل شد. در این سریال پارک گیو یونگ در نقش سئو آه ری: یک سلبریتی برتر و اینفلوئنسر در رسانه های اجتماعی، کانگ مین هیوک در نقش هان جون کیونگ: مجموعه نسل سومی که با آه ری درگیر می شود، لی چونگ آه در نقش یون شی هیون: همسر ته جئون، لی دونگ گان در نقش جین ته جئون: دوست قدیمی آه ری و شوهر سی هیئون که مدیرعامل شرکت حقوقی تکانگ است و جون هیو سونگ در نقش اوه مین هی: همکلاسی آه ری در دبیرستان که اینفلوئنسر در رسانه های اجتماعی است. دانلود سریال Celebrity 2023 به طرفداران کی دراما های معمایی و پر زرق و پرق پیشنهاد ویژه میشه. دو قسمت ابتدایی سریال کره ای سلبریتی تا به حال نظرات مثبت زیادی دریافت کرده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.