دانلود سریال
Burn the House Down خانه را بسوزان

622 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 902
10
/
6.6
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال ژاپنی Burn the House Down (خانه را بسوزان) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال ژاپنی Burn the House Down (خانه را بسوزان) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Burn The House Down 2023

سریال خانه را بسوزان، داستان خانواده میتارای ثروتمند را روایت می کند که چندین نسل است که بیمارستانی را اداره می کنند.  یک روز خانه آنها در آتش می سوزد. 13 سال بعد، آنزو موراتا (می ناگانو)، از یک آژانس خانه دار، توسط ماکیکو میتارای (کیوکا سوزوکی) استخدام می شود. او همسر دوم اسامو میتارای است. آنزو موراتا به زودی در خانه میتارای ها به عنوان خانه دار شروع به کار می کند.  او یک هدف مخفیانه برای کار در خانه آنها دارد…


عوامل ساخت سریال ژاپنی خانه را بسوزان 2023

سریال Burn the House Down یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام، معمایی و تریلر محصول کشور ژاپن است. در اصل این سریال از روی مانگای خانه را بسوزان یا "خانواده میتارای در شعله های آتش بالا می رود" یک مجموعه مانگای ژاپنی ساخته شده است که توسط مویاشی فوجیساوا نوشته و تصویر شده است. مانگای Burn The House Down از مارس 2017 تا آوریل 2021 در مجله کودانشا مانگای Kiss به صورت سریالی منتشر شد و فصل های آن در هشت جلد تانکوبون گردآوری شد.  این اقتباس درام تلویزیونی توسط نتفلیکس ساخته و در جولای 2023 در منتشر شده است. در این سریال لایو اکشن بازیگرانی چون می ناگانو در نقش آنزو موراتا، کیوکا سوزوکی در نقش ماکیکو میتارای، آسوکا کودو در نقش کیچی میتارای، تایشی ناکاگاوا در نقش شینجی میتارای و یوری سونماتسو در نقش یوزو موراتا به ایفای نقش می پردازند. این سریال به کارگردانی یوچیرو هیراکاوا و کوجی شینتوکو بر اساس فیلمنامه آریسا کانکو توسط نتفلیکس ساخته شده است.

 

عملکرد سریال Burn The House Down 2023

این سریال قرار است در 13 جولای 2023 در سراسر جهان در نتفلیکس پخش شود. واندی آهنگ تم "کارناوال" (カーニバル) را اجرا خواهد کرد. نتفلیکس از اولین تریلر جدیدترین سریال لایو اکشن ژاپنی خود با عنوان سریال Burn the House Down که قرار است در 13 جولای به صورت جهانی پخش شود، رونمایی کرد. برای دانلود سریال Burn The House Down با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این سریال یک تریلر انتقام جویانه خانگی است که می ناگانو در نقش آنزو موراتا بازی می کند، زن جوانی که دوران کودکی اش با سوختن خانه خانواده اش از هم پاشید و والدینش را وادار به طلاق کرد. آنزو که متقاعد شده است که مادر بیمارش به اشتباه متهم به آتش سوزی شده است، مخفیانه به عنوان خانه دار برای زن مشکوکی که در پی آتش سوزی با پدرش ازدواج کرده است، کار می کند. متقاعد شده است که می تواند شواهد جمع آوری کند و حقیقت آنچه واقعاً اتفاق افتاده را کشف کند. دانلود سریال Burn The House Down به همه طرفداران این مانگا و همچنین سریال های ژاپنی با ژانر معمایی پیشنهاد میشه. این سریال هم اکنون نمره 87 از 100 رو از وب سایت asianwiki دریافت کرده است. این نمایش اقتباسی از مانگای پرطرفدار Burn the House Down (Mitarai-ke Enjō Suru) است که از سال 2017 تا 2021 در ژاپن اجرا شد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.