دانلود سریال
Justified: City Primeval موجه: شهر باستانی

999 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 12055
10
/
7.5
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Justified: City Primeval (موجه: شهر باستانی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Justified: City Primeval (موجه: شهر باستانی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال موجه: شهر باستانی ۲۰۲۳

رایلان گیونز، کنتاکی را به مقصد میامی ترک کرد، جایی که به عنوان مارشال ایالات متحده در حالی که به بزرگ کردن دخترش کمک می کند به کار خود ادامه می دهد. او به زودی خود را در دیترویت می یابد و کلمنت منسل، مرد وحشی اوکلاهاما را تعقیب می کند که از نیروی پلیس دیترویت فرار کرده است…

 

عوامل ساخت مینی سریال justified: City Primeval

سریال justified: City Primeval یک مینی سریال تلویزیونی در ژانر درام، جنایی و نئو وسترن محصول کشور آمریکا است. این سریال در سال ۲۰۲۳ توسط دیو آندرون و مایکل دینر ساخته و منتشر شده است. این سریال، داستان را از Justified ادامه می‌دهد که از رمان های Elmore Leonard City Primeval: High Noon در دیترویت و Fire in the Hole الهام گرفته است.  تیموتی اولیفانت برای بازی در نقش معاون مارشال ایالات متحده، ریلان گیونز، بازگشت. اولین نمایش جهانی سریال justified: City Primeval در تاریخ 1 ژوئن 2023 در دوازدهمین جشنواره تلویزیونی ATX برگزار شد و این سریال در 18 جولای 2023 در FX با قسمت های پشت سر هم به نمایش درآمد. در سریال موجه: شهر باستانی بازیگرانی چون تیموتی اولیفانت به عنوان معاون مارشال ایالات متحده، آنجانو الیس در نقش کارولین وایلدر، وندی کرتیس هال در نقش سویتی، آدلاید کلمنس در نقش سندی و مارین ایرلند در نقش مورین به ایفای نقش می پردازند. تیم سازنده پشت سریال Justified اعلام کرد که در مارس 2021 برای توسعه سریال جدیدی بر اساس City Primeval توسط Elmore Leonard همکاری می کند. در آن زمان، شایعه شده بود که احتمالاً یک سریال فرعی برای سریال Justified باشد.  FX در ژانویه 2022 با اعلام اینکه مینی سریال جدید Justified با الهام از City Primeval در حال توسعه است، حدس و گمان احیای Justified را تایید کرد.  دیو آندرون و مایکل دینر به عنوان مجریان برنامه تنظیم شدند و دینر نیز کارگردانی خواهد کرد. City Primeval شخصیت متفاوتی را دنبال می کند، بنابراین داستان به گونه ای تنظیم می شود که به جای آن از Raylan Givens به عنوان قهرمان داستان استفاده شود. در فوریه 2022، گزارش هایی منتشر شد مبنی بر اینکه کوئنتین تارانتینو در حال مذاکره برای کارگردانی احتمالاً یک یا دو قسمت است، زیرا او از طرفداران آثار لئونارد است. در آوریل 2022، تارانتینو تایید کرد که این سریال را کارگردانی نخواهد کرد. تیموتی اولیفانت موافقت کرد که نقش معاون مارشال ایالات متحده رایلان گیونز را دوباره بازی کند. تولید به طور موقت در حین فیلمبرداری در شیکاگو متوقف شد، زیرا چهار اتومبیل در حالی که درگیر درگیری با اسلحه بودند، از موانع تعیین شده عبور کردند. تلویزیون سونی پیکچرز امنیت تولید را افزایش داد، اما سه هفته بعد، با پرتاب یک دستگاه آتش زا به سمت صحنه فیلمبرداری دوباره فیلمبرداری متوقف شد.

 

عملکرد سریال justified: City Primeval 2023

سریال justified: City Primeval اولین نمایش جهانی خود را در شب افتتاحیه دوازدهمین جشنواره تلویزیونی ATX در 1 ژوئن 2023 داشت. برای دانلود سریال justified: City Primeval 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این FX در 18 ژوئیه 2023 با دو قسمت اول شروع به کار کرد. این سریال از 19 جولای در دیزنی + استرالیا و نیوزیلند پخش شد. در وبسایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این مجموعه بر اساس 23 بررسی، میانگین نمره 8.2/10، امتیاز تایید 91 درصد را به خود اختصاص داده است. انجمن منتقدان این وب سایت درمورد سریال موجه: شهر باستانی نوشتند: «جذابیت سریع ترسیم تیموتی اولیفانت هیچ نشانه ای از کسل کننده بودن در City Primeval را نشان نمی دهد، بازگشتی درونی و بسیار خوشایند.» دانلود سریال justified: City Primeval به طرفداران وسترن های با کیفیت پیشنهاد ویژه میشه! کریس وگنار از TheWrap نوشت: «هشت قسمت آن کشیده یا افتادگی نمی کند و روش پیوند پوست برای پیوند دادن ریلان به داستانی که بدون او خوب بود، بدون مشکل پیش می رود.»

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-04-29 20:34:15
    سلام دوستان من پیشنهاد میکنم حتما این سریال را ببینید
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.