دانلود سریال
Enigma انیگما

942 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 358
10
/
7.1
IMDB Rating
4
/
4
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال تایلندی Enigma (انیگما) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود سریال تایلندی Enigma (انیگما) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم

خلاصه سریال Enigma 2023

فا دانش آموز کلاس دوازدهم مدرسه Satrikurat، یکی از معتبرترین موسسات آموزشی در کشور است. این مدرسه به دلیل استاندارد های علمی دقیق خود مشهور است، که اغلب باعث می شود دانش آموزان به شدت بر نمرات و نمرات آزمون تمرکز کنند. فا نیز از این قاعده مستثنی نیست. یک روز، یک دانش آموز ممتاز تحت فشار، یک معلم را با چاقو می زند و باعث آسیب جدی می شود. در حالی که مدرسه این را به استرس تحصیلی نسبت می دهد، فا حدس می زند که این وضعیت راز های بیشتری دارد، گویی دنیای او به آرامی شکاف های پنهانی را آشکار می کند. وقتی اتفاقات عجیب دیگری رخ می دهد، به نظر می رسد که این ناهنجاری ها به یک معلم مرموز جدید به نام آجین مرتبط است. در نگاه اول، او گیج و دست و پا چلفتی به نظر می رسد، با این حال چیزی در او وجود دارد که فا را مجذوب خود نگه می دارد. درگیری عمیق او در این اسرار او را به دنیایی بسیار خطرناک تر از آنچه تصور می کرد هدایت می کند…

 

عوامل ساخت سریال Enigma 2023

سریال انیگما (به تایلندی: คน มนตร์ เวท) یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام محصول کشور تایلند است. این سریال در سال ۲۰۲۳ با هنرنمایی و نقش آفرینی متاوین اوپاس-ایامکاجورن و چانیکارن تانگ کبودی در منتشر شده است. این سریال به کارگردانی کسی که سریال های The Gifted و سریال F4 تایلندی را برعهده داشت یعنی Patha Thongpan و تهیه کنندگی Parbdee Tawesuk ساخته شده است. سریال Enigma قرار است هر شنبه ساعت 20:30 (ICT) در GMM25 و Prime Video، از 15 ژوئیه 2023، پخش شود. در سریال Enigma متاوین اوپاس-ایامکاجورن در نقش آجین ناکاریتا به عنوان یک معلم گیکی کلیشه ای، عینک های ورزشی و موهای نامرتب ظاهر می شود، اما فضایی از رمز و راز در اطراف او وجود دارد، چیزی ناراحت کننده که در زیر ظاهر به ظاهر غیرقابل توجه او پنهان شده است.

 

عملکرد سریال Enigma 2023

سریال Enigma یکی از مجموعه های درام تلویزیونی تولید شده توسط Parbdee است که توسط GMMTV در رویداد DIVERSELY YOURS آنها در 22 نوامبر 2022 در یونیون هال بانکوک به نمایش گذاشته شد. پس از یک دوره پیش تولید، فیلمبرداری این مجموعه تلویزیونی به طور رسمی در 20 فوریه 2023 آغاز شد. برای دانلود سریال Enigma 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. فیلمبرداری سریال پس از تقریباً چهار ماه به پایان رسید و آخرین روز فیلمبرداری در 31 می 2023 انجام شد. پس از تماشای اولین درام تایلندی خود F4Thailand، می دانستم که باید سریال Enigma را تماشا کنم. کمی عنصر ترسناک همراه با رمز و راز و هیجان را دارد. به نظر می رسد که یک عاشقانه وجود خواهد داشت، زیرا او در واقع یک معلم نیست و با پایان ep1 آنها باید به هم بچسبند. دانلود سریال Enigma 2023 به طرفداران ژانر معمایی و درام پیشنهاد ویژه میشه. برخی از صحنه ها به دلیل سکوت و تکراری بودن بسیار کند بودند، اما همچنان خوب بودند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.