دانلود سریال
Vivant ویوانتو

856 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 509
10
/
7.2
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Vivant (ویوانتو) با زیرنویس فارسی بدون سانسور با کیفیت بالا
دانلود سریال Vivant (ویوانتو) با زیرنویس فارسی بدون سانسور با کیفیت بالا

خلاصه سریال ژاپنی Vivant

نوگی یوسوکه رئیس بخش 2 توسعه انرژی شرکت Marubishi است و از جمهوری بالکا بازدید کرد تا 90 میلیون دلار اضافی را که به GFL منتقل شده بود، شرکتی که با آن روی یک پروژه زیرساختی کار می کرد، بازیابی کرد. با این حال، پول به بیش از 10 پیمانکار فرعی منتقل شده است و یوسوکه تصمیم می گیرد به امان کانستاکشن برود، اما توسط راننده تاکسی بهش خیانت میشه. یوسوکه چاره ای ندارد جز اینکه در وسط بیابان رها شده است و باید راهی برای حل همه مشکلاتش پیدا کند.

 

عوامل ساخت سریال Vivant

سریال Vivant یک مجموعه تلویزیونی در ژانر معمایی و درام محصول کشور ژاپن است. این پروژه جدید شبکه TBS در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی فوکوزاوا کاتسو منتشر شد. سریال Vivant در قالب ده قسمت تقریبا ۵۵ دقیقه ای منتشر خواهد شد. در این سریال بازیگرانی چون ساکای ماساتو در نقش نوگی یوسوکه، آبه هیروشی در نقش نوزاکی مامورو، نیکایدو فومی در نقش یوزوکی کائورو، ماتسوزاکا توری  در نقش یاکوشو کوجی هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد سریال Vivant 2023 

سریال Vivant جدید ترین پروژه شبکه TBS یک سریال ده قسمته است که اولین قسمت این سریال ژاپنی در شونزدهم جولای سال ۲۰۲۳ منتشر شد. دانلود سریال Vivant 2023 به طرفداران ژانر معمایی پیشنهاد میشه. این سریال به سرعت جزو سریال های پر بحث شد. برای دانلود سریال Vivant 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.