دانلود سریال
Longing for You در انتظار تو

710 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 9109
10
/
4.6
IMDB Rating
14
/
14
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Longing for You (در انتظار تو) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال کره ای Longing for You (در انتظار تو) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Longing for You 2023

یک پرونده قتل در ووجین اتفاق می افتد، یک شهر که بدون هیچ گونه جرم و جنایت بوده. کارآگاه اوه جینگ سونگ، که یه ادم شاد و سرخوشه، به تیم تحقیقاتی می پیوندد، زمانی که برادر کوچکتر جین وو به عنوان یک مشکوک در یک پرونده قتل شناخته شده است. جین وو در نهایت از اتهامات دروغین پاک شده است و مجرمان آشکار شده است. عملکرد جین سونگ او را به او درمان ترجیحی در ایستگاه پلیس گانگام می دهد، اما برادرش به طور ناگهانی توسط کسی در یک شب بارانی مورد حمله قرار می گیرد و به طور غیر منتظره می میرد. جین سونگ پس از مقصر واقعی پرونده قتل، شروع به تعقیب می کند، در حالی که با خواسته ها و اسرار خانواده اش مواجه می شود…

 

عوامل ساخت سریال کره ای Longing for You

سریال Longing for You (به کره ای: 오랫동안 당신을 기다렸습니다) یک سریال تلویزیونی محصول کشور کره جنوبی است که در حال پخش است. این سریال با بازی Na In-woo، Kim Ji-eun، Kwon Yul، Bae Jong-ok، Lee Kyunghoan-hoon، و Ju.  در 26 ژوئیه 2023 پخش شد و هر چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 21:00 (به وقت سئول) از ENA پخش می شود. بودجه ساخت این سریال ۱۴.۵ بیلیون وون برآورد شده است. در این سریال نا این وو به عنوان او جین سونگ کارآگاهی در ایستگاه پلیس ووجین که برای یک پرونده قتل زنجیره ای به تیم تحقیقاتی ویژه منتقل می شود، کیم جی یون در نقش گو یونگ جو دادستانی که جنایتکاران را با هر وسیله و روشی به دام می اندازد، کوون یول در نقش چا یانگ وون دادستانی نخبه که همکار یانگ جو در دفتر دادستانی ناحیه مرکزی است و بائه جونگ اوک در نقش یو جونگ سوک مادر یانگ وون که مدیر بیمارستان و جراح قفسه سینه است به ایفای نقش می پردازند. این سریال داستان کارآگاهی در روستا را دنبال می کند که تلاش می کند از طرف برادر کوچکترش انتقام بگیرد.

 

عملکرد سریال Longing for You 2023

فیلمبرداری سریال کره ای Longing for You بود در نیمه دوم سال 2022 آغاز شد. برای دانلود سریال Longing for You با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در مارس 2023، شرکت تولید Samhwa Networks اعلام کرد که قراردادی را با KT Studio Genie برای تولید این سریال به ارزش 14.572 میلیارد وون امضا کرده است. دانلود سریال کره ای Longing for You به طرفداران سریال های کره ای با مضامین کارآگاهی و دادگاه پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.