دانلود سریال
My Lovely Liar دروغگوی دوست‌داشتنی من

1686 تعداد بازدید
User 4
10
/
9.5
AnimeList Rating
User 1662
10
/
7.4
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای My Lovely Liar (دروغگوی دوست داشتنی من) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال کره ای My Lovely Liar (دروغگوی دوست داشتنی من) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال دروغگوی دوست داشتنی من 2023

این سریال داستان زنی را به تصویر می کشد که به دلیل توانایی اش در شنیدن دروغ ها نمی تواند به مردم اعتماد کند و حقیقت را آشکار می کند در حالی که با یک مظنون به قتل درگیر می شود که هیچ کس به بی‌ گناهی او باور ندارد.

 

عوامل ساخت سریال My Lovely Liar

سریال دروغگوی دوست داشتنی من (به کره ای: 소용없어 거짓말) یک مجموعه تلویزیونی در ژانر کمدی و عاشقانه است. سریال My Lovely Liar در حال پخش محصول کشور کره جنوبی به کارگردانی Nam Sung-woo با بازی دو ستاره کیم سو هیون و هوانگ مین هیون است. این سریال در 31 ژوئیه 2023 پخش شد و هر دوشنبه از شبکه tvN پخش می شود. کیم سو هیون در نقش موک سول هی، شخصی که در جوانی شادی روزمره خود را به دلیل توانایی اش در شنیدن دروغ کنار گذاشت، هوانگ مین هیون در نقش کیم دوها: آهنگساز و تهیه کننده معروف در کره که با نام هنری "K" شناخته می شود. او نام خود را تغییر می دهد و زمانی که با یک حادثه ارتباط برقرار می کند مخفی می شود، سئو جی هون در نقش لی کانگ مین کارآگاهی که پیش از خواستگاری به موک سول هی که در نگاه اول عاشق او شد، و به سرطان معده دچار شده است کارگردانی آن بر عهده نام سونگ وو است که آثار دیگری مانند سریال Kkondae Intern (2020) و سریال My Roommate Is a Gumiho (2021) را کارگردانی کرده است. در 21 سپتامبر 2022، گزارش شد که هوانگ مین هیون و کیم سو هیون برای ایفای نقش قهرمانان زن و مرد در درام دروغگوی دوست داشتنی من در حال مذاکره بودند و بعداً برای این نقش در نوامبر تایید شد. فیلمبرداری در فوریه 2023 آغاز شد.

 

عملکرد سریال کره ای My Lovely Liar 

دو قسمت اول سریال My Lovely Liar در اول اگوست ۲۰۲۳ از شبکه TVN منتشر شد و نمره خوب ۸.۳ رو از وب سایت Mydramalist دریافت کرد. مخاطبان سریال My Lovely Liar بازخورد های مثبتی نسبت به دو قسمت های اولیه سریال داشتند. «از دو قسمت اول لذت بردم شیمی خوب بین بازیگران، سرعت خوب، نویسندگی و کارگردانی قابل قبول، به علاوه صحنه فوتبال خنده دار بود. مواردی که در تجارت دروغ پردازی پرداخته شد برای تماشای سرگرم کننده بود. من نقش اصلی زن را تا اینجا دوست دارم و امیدوارم که رابطه خوبی بین سرنخ ها ایجاد شود. با وجود وجود آن، منتظر تحقیقات پلیس هستم. اخیراً تعداد زیادی راز قتل به نمایش ها اضافه شده است.»

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.