دانلود سریال
Trillion Game بازی تریلیونی

1403 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 239
10
/
7.9
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال ژاپنی Trillion Game (بازی تریلیونی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال ژاپنی Trillion Game (بازی تریلیونی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Trillion Game 2023

هارو تننوجی (رن مگورو) یک ارتباط دهنده عالی است. او را همه مردم صرف نظر از سن و جنس دوست دارند. به نظر می رسد که او فردی راحت است، اما در واقع جاه طلب است و برای موفقیت دست به هر کاری می زند. به هارو تننوجی پیشنهاد کار در بزرگترین شرکت فناوری اطلاعات کشور دراگون بانک داده می شود، اما او پیشنهاد آنها را رد می کند.  در عوض، هارو تننوجی تصمیم می گیرد با دوستش مانابو تایرا (هایاتو سانو) کسب و کار خود را راه اندازی کند. هدف او کسب 1 تریلیون دلار است. در همین حال، Manabu Taira یک مهندس عالی با دانش قابل توجه IT است. از نظر شخصیتی، او کاملاً برعکس هارو تننوجی است.  Manabu Taira منفعل است و در برقراری ارتباط با مردم مشکل دارد.  به همین دلیل، او در مصاحبه شغلی خود با بانک دراگون شکست خورد. Manabu Taira به هدف هارو تننوجی برای کسب درآمد 1 تریلیون دلاری می پیوندد…

 

عوامل ساخت سریال Trillion Game

سریال Trillion Game یک مجموعه تلویزیونی در ژانر هیجان انگیز، تریلر و بازی است. سریال Trillion Game محصول سال ۲۰۲۳ کشور ژاپن است. این سریال به کارگردانی یوشیکا موراو و بر اساس مجموعه مانگا "Trillion Game" نوشته ریچیرو ایناگاکی و تصویرگری شده توسط ریویچی ایکگامی ساخته شده است. این مانگا اولین بار در 11 دسامبر 2020 در مجله Big Comic Superior منتشر شد. مگورو رن در نقش تننوجی هارو، سانو هایاتو در نقش تایرا مانابو، ایمادا میو در نقش کوکوریو کیریکا و فوکوموتو ریکو در نقش تاکاهاشی رینرین هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد سریال ژاپنی Trillion Game

قسمت اول سریال Trillion Game، در تاریخ ۱۴ جولای ۲۰۲۳ از شبکه TBS بصورت هفتگی، در قالب ۱۰ قسمت منتشر شد. برای دانلود سریال Trillion Game با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. مانگای بازی تریلیون یکی از پنجاه نامزد جایزه بعدی مانگا در سال 2021 بود. در فهرست بهترین مانگای تاکاراجیماشا کونو مانگا گا سوگوی! 2022 از تاکاراجیماشا برای خوانندگان مرد رتبه هشتم را کسب کرد. نامزد دریافت این جایزه شد. برای پانزدهمین Manga Taishō در سال 2022 و با 55 امتیاز در رده ششم قرار گرفت. این سریال در قسمت های ابتدایی تحسین های تماشاگران را به دنیال داشت. «خیلی سرگرم کننده است. جزئیات غیر واقعی زیادی وجود دارد، بنابراین بهتر است مغزمان را خاموش کنیم و فقط از پیشرفت طرح لذت ببریم. شخصیت ها همه جذاب و جالب هستند به خصوص Kirihime و Haru. من صحنه های Meguro Ren و Imada Mio را با هم در یک قاب خیلی دوست دارم، شیمی هر وقت به هم نگاه می کنند عالی است کیفیت تولید نیز بسیار خوب است، می توانید ببینید که آنها پول زیادی برای لباس ها و تنظیمات خرج کردند. شخصیت اصلی جذابه، برای یک بار هم که یک قهرمان ضعیف داریم که او هم کثیف بازی می کند، بنابراین واقعاً برای او احساس بدی ندارم» دانلود سریال Trillion Game به طرفداران مانگای این مجموعه و سریال های هیجان انگیز ژاپنی پیشنهاد میشه. این سریال تا الان در وب سایت Mydramalist نمره ۸.۲ از ده رو گرفته است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.