دانلود سریال
The Lost Flowers of Alice Hart گل های گمشده آلیس هارت

862 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 12835
10
/
7.8
IMDB Rating
7
/
7
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Lost Flowers of Alice Hart (گل های گمشده آلیس هارت) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال The Lost Flowers of Alice Hart (گل های گمشده آلیس هارت) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال The Lost Flowers of Alice Hart

هنگامی که آلیس، 9 ساله، پدر و مادرش را در یک آتش سوزی مرموز به طرز غم انگیزی از دست می دهد، او را به همراه مادربزرگش جون در مزرعه گل تورنفیلد می برند، جایی که متوجه می شود رازهایی در مورد گذشته او و خانواده اش وجود دارد. این درام خانوادگی جذاب در برابر مناظر طبیعی و نفس گیر استرالیا و با گل‌های وحشی و گیاهان بومی راهی برای بیان غیرقابل بیان است، می‌گذرد.  سفر آلیس در حالی که با گذشته پیچیده اش رشد می کند و زمانی به اوج عاطفی می رسد که می بیند برای زندگی با مردی که دوستش دارد می جنگد.

 

عوامل ساخت سریال The Lost Flowers of Alice Hart 2023

سریال گل های گمشده آلیس هارت یک مینی سریال تلویزیونی هفت قسمتی است که توسط استودیو آمازون ساخته شده و سیگورنی ویور و آلیسیا دبنام کری در آن بازی کرده اند. سریال The Lost Flowers of Alice Hart بر اساس رمان نویسنده استرالیایی هالی رینگلند ساخته شده است و توسط سارا لمبرت مجری سریال برای نمایش اقتباس شده است. هر هفت قسمت توسط گلندین آیوین کارگردانی شده است. این سریال برای اولین بار در تاریخ 4 اگوست 2023 پخش شد. دختر جوانی که بعد از یک تربیت خشن یتیم می شود و با مادربزرگش شروع به زندگی میکند. سیگورنی ویور در نقش جون هارت، آلیسیا دبنام-کری در نقش آلیس هارت، آلیلا براون در نقش آلیس هارت جوان، آشر کدی در نقش سالی و لیا پورسل در نقش ترکه در سریال The Lost Flowers of Alice Hart به ایفای نقش می پردازند. در می 2021، اعلام شد که Made Up Stories، Amazon Studios و Endeavor Content اقتباسی از کتاب The Lost Flowers of Alice Hart را تولید خواهند کرد که فیلمبرداری آن در استرالیا انجام می شود. فیلمبرداری در اکتبر 2021 در سیدنی و مناطق نیو ساوت ولز و قلمرو شمالی آغاز شد. 

 

عملکرد سریال گل های گمشده آلیس هارت

استودیو آمازون اعلام کرد که سریال The Lost Flowers of Alice Hart در بیش از 240 کشور و منطقه از طریق سرویس پخش آمازون Prime Video در دسترس خواهد بود. برای دانلود سریال The Lost Flowers of Alice Hart با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. برای اولین بار در 4 آگوست 2023 برنامه ریزی شده است، با سه قسمت اول بلافاصله و یک قسمت جدید به صورت هفتگی تا پایان سریال در 1 سپتامبر 2023 عرضه می شود. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، سریال The Lost Flowers of Alice Hart موفق به دریافت امتیاز 75 درصد از 24 منتقد، با میانگین نمره 6.9/10، شد. دانلود سریال The Lost Flowers of Alice Hart به طرفداران ژانر درام پیشنهاد می شود. در متاکریتیک، این مجموعه دارای نمره 67 از 100 بر اساس 12 منتقد است که نشان دهنده "بررسی های عموماً مطلوب" است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.