دانلود سریال
The Winter King پادشاه زمستان

1417 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 4007
10
/
5.9
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Winter King بدون سانسور با زیرنویس فارسی - پادشاه زمستان
دانلود سریال The Winter King بدون سانسور با زیرنویس فارسی - پادشاه زمستان

خلاصه سریال The Winter King 2023

داستان سریال پادشاه زمستان بازگویی افسانه آرتوریان است و در بریتانیای عصر تاریکی پس از روم می گذرد، سرزمینی که در آن سالار آرتور تبعید شده و مرلین ناپدید شده است، ساکسون ها در حال هجوم هستند و یک کودک پادشاه بدون محافظت بر تخت سلطنت می نشیند. ما با یک لانسلوت بیهوده و نامحبوب آشنا می شویم.  این داستان توسط راهب سالخورده متولد ساکسون درفل کادارن برای ایگرین، ملکه جوان، مدت ها پس از مرگ آرتور روایت می شود…

 

عوامل ساخت سریال پادشاه زمستان 2023

سریال The Winter King یک مجموعه تلویزیونی داستانی، درام و تاریخی محصول بریتانیا است که بر اساس رمان های Warlord Chronicles اثر برنارد کورنول ساخته شده است. در این سریال ایین دی کاستکر در نقش شاه آرتور به ایفای نقش می پردازد. سریال پادشاه زمستان در 20 آگوست 2023 در MGM+ در ایالات متحده و بعداً در ITVX در بریتانیا پخش شد. ایین دی کاسکر در نقش آرتور پندراگون، پسر نامشروع پادشاه اوتر، یک جنگ سالار تبعیدی که به بریتانیا باز می گردد، جردن الکساندرا در نقش گینور، همسر آرتور، او زنی سخت و بلندپرواز است که به دیگران اهمیت چندانی نمی دهد و به نظر می رسد فقط خواهان قدرت و موقعیت اجتماعی بالا است، استوارت کمپبل در نقش درفل کادارن، راوی داستان، جنگجو و شاگرد آرتور است و با اینکه عیب های آرتور را می بیند، عظمت را می شناسد و می داند که آرتور تنها امید بریتانیاست. در 22 آوریل 2022، تلویزیون سونی پیکچرز اعلام کرد که شرکت تولیدی آنها Bad Wolf که اخیراً خریداری شده است، اولین کتاب از سه گانه Warlord Chronicles برنارد کورنول، The Winter King را در یک مجموعه 10 قسمتی برای تلویزیون بریتانیا اقتباس می کند. این سریال توسط کیت بروک و اد ویتمور برای تلویزیون ساخته شد و در سال 2023 در ITVX، پلتفرم پخش آتی پخش‌کننده ITV بریتانیا پخش شد.

 

عملکرد سریال The Winter King 2023

قسمت اول سریال پادشاه زمستان در بیست آگوست سال ۲۰۲۳ منتشر شد. دانلود سریال The Winter King 2023 به طرفداران ژانر فانتزی پیشنهاد میشه. در وبسایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز، سریال The Winter King دارای امتیاز تایید 100% بر اساس 5 نقد و میانگین نمره 7.8/10 است. وب سایت متاکریتیک بر اساس چهار منتقد، میانگین وزنی امتیاز 68 از 100 را به سریال اختصاص داد که نشان دهنده «بررسی های عموماً مطلوب» است. برای دانلود سریال The Winter King 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.