دانلود سریال
Dear Child فرزند عزیز

720 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 15663
10
/
7.3
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Dear Child (فرزند عزیز) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Dear Child (فرزند عزیز) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Dear Child 2023

سریال کودک عزیز ما را با لنا آشنا می کند که با دو فرزندش هانا و جاناتان در انزوا کامل در خانه ای بسیار امن زندگی می کند. زندگی آنها از زمان غذا خوردن تا زمان خواب به دقت تنظیم شده است و آنها مطیعانه از هر دستوری پیروی می کنند. فرار لنا از این وجود کابوس آمیز، زمینه را برای یک داستان غلیظ فراهم می کند. پس از یک تصادف رانندگی تقریباً مرگبار، لنا و هانا به بیمارستان می رسند، جایی که والدین لنا، که نزدیک به 13 سال است که به دنبال دختر گمشده شان هستند...

 

عوامل ساخت سریال Dear Child

سریال کودک عزیز (Liebes Kind) محصول جدید نتفلیکس آلمان است (عنوان انگلیسی: Dear Child). برخلاف سریال دارک، این سریال یک داستان علمی تخیلی نیست. در عوض، این یک سریال در ژانر جنایی، معمایی و هیجان انگیز دلخراش و وحشیانه است. همچنین، علیرغم اینکه بر اساس یک رمان ساخته شده است، بسیار از رویدادهای واقعی الهام گرفته شده است. فقط با شش قسمت، فکر می‌کنم خیلی‌ها همین احساس را داشته باشند.  شما به سادگی نمی توانید از تماشا کردن دست بردارید زیرا باید بفهمید و ببینید همه چیز به کجا می رود. سریال Dear Child از تاریخ 7 سپتامبر 2023 از نتفلیکس منتشر شد. این سریال فرار یک زن مرموز از اسارت دلخراشش را دنبال می کند، محققان را به سمت حقیقت تاریکی که در پس ناپدید شدن حل نشده او در 13 سال قبل قرار دارد، سوق می دهد. در سریال Dear Child 2023 بازیگرانی چون کیم ریدل، نازیلا شوبرث و سامی شراین به ایفای نقش می پردازند. تهیه کنندگی این سریال بر عهده Friederich Oetker و Tom Spiess است.

 

عملکرد سریال Dear Child 2023

هر شش قسمت سریال Dear Child از تاریخ 7 سپتامبر 2023 از نتفلیکس منتشر شد. در چند سال گذشته، نتفلیکس چندین سریال اورجینال آلمانی را با درجات مختلف موفقیت ارائه کرده است. برای دانلود سریال Dear Child با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در این میان، سریال Dark به عنوان محبوب ترین و قابل توجه ترین سرآمد است. با این حال، آخرین سریال آلمانی از نتفلیکس، با عنوان "فرزند عزیز"، آماده تبدیل شدن به یک داستان موفقیت آمیز دیگر است. هرچند سریال Dear Child بدون نقص نیست. در درجه اول از نظر سرعت. برخی از لحظات قابل پیش بینی بیهوده تمدید می شوند و صحنه هایی وجود دارند که احساس می کنند اضافی هستند. علاوه بر این، قسمت آخر تا حدودی عجولانه به نظر می رسد، که با توجه به انباشت گسترده در طول سری، ناامید کننده است. دانلود سریال Dear Child به طرفداران سریال های معمایی مثل دارک و جنایی پیشنهاد میشه. انتظارات برای یک نتیجه گیری پیچیده تر و عمیق تر به طور کامل برآورده نشده است. در آخر، سریال فرزند عزیز 2023 یک سریال استثنایی است که پر از عذاب، هیجان و رمز و راز است. اجراهای برجسته و داستان سرایی شما را کاملاً درگیر می کند. این ترن هوایی جذاب و هیجان انگیز را از دست ندهید.  خود را برای یک سفر فراموش نشدنی به ناشناخته آماده کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.