دانلود سریال
The Changeling احضار

677 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 4169
10
/
6
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Changeling (احضار) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال The Changeling (احضار) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال The Changeling 2023

این سریال در مورد مردی است که به دنبال همسرش می رود که بعد از تولد اولین فرزندشان دست به کار وحشتناکی می زند. داستان عشق آپولو و اما یک افسانه است تا زمانی که اما به طور مرموزی ناپدید می شود.  آپولو در پایان، خود را در یک اودیسه مرگبار در شهر نیویورک می یابد که او نمی دانست وجود دارد.

 

عوامل ساخت سریال The Changeling

سریال The Changeling یک مجموعه تلویزیونی در ژانر فانتزی و ترسناک محصول کشور آمریکا است که توسط کلی مارسل و کارگردانی ملینا ماتسوکاس بر اساس رمانی به همین نام اثر ویکتور لاوال برای Apple TV+ ساخته شده است. این سریال در 8 سپتامبر 2023 با سه قسمت اول پخش شد. این سریال در مورد مردی است که به دنبال همسرش می رود که بعد از تولد اولین فرزندشان دست به کار وحشتناکی می زند. در این سریال لیکیت استنفیلد در نقش آپولو کاگوا، فروشنده کتاب دست دوم، آدینا پورتر در نقش لیلیان کاگوا مادر آپولو، الکسیس لودر در نقش لیلیان کاگوای جوان و کلارک باکو در نقش اما «امی» ولنتاین، همسر باردار آپولو به ایفای نقش می پردازند. آناپورنا پیکچرز حقوق این رمان را در آگوست 2017 به دست آورد و قصد داشت آن را به یک سریال تلویزیونی تبدیل کند. در آگوست سال 2021، سرویس استریم Apple TV+ با کلی مارسل که سریال را می نویسد و به عنوان مجری برنامه، سریال The Changeling را استارت زد. فیلمبرداری این سریال تا ماه می سال 2022 در نیوجرسی با عنوان ولنتاین غیرممکن آغاز شد.

 

عملکرد سریال The Changeling

در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes امتیاز تأیید ۷۳ درصدی را با میانگین نمره ۶.۸/۱۰ بر اساس ۳۳ بررسی برای سریال The Changeling گزارش کرده است. دانلود سریال The Changeling 2023 به طرفداران ژانر ترسناک فانتزی پیشنهاد میشه. انجمن منتقدان این وب سایت درنورد سریال نوشتند: « The Changeling افسانه ای جاه طلبانه است که ممکن است در تونالیته اش بسیار پراکنده باشد، اما هرگز فاقد تخیل یا روحیه است.» برای دانلود سریال The Changeling با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. متاکریتیک، که از میانگین وزنی استفاده می کند، اختصاص داده شده است.  امتیاز 64 از 100 بر اساس نظر 29 منتقد، نشان دهنده «بررسی های عموماً مطلوب» است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.