دانلود سریال
Mayans M.C. مایاها

632 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 23260
10
/
7.6
IMDB Rating
50
/
50
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Mayans M.C. (مایاها) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Mayans M.C. (مایاها) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Mayans M.C.

سریال Mayans M.C. دو سال و نیم پس از وقایع پسران آنارشی اتفاق می افتد و صدها مایل دورتر در شهر مرزی خیالی سانتو پادر کالیفرنیا می گذرد. این سریال بر مبارزات ازکیل "ای.زی" ریس، تمرکز دارد. ای زی، پسر با استعداد یک خانواده مغرور مکزیکی است که رویای آمریکایی آنها با خشونت کارتل خفه شد.  اکنون نیازش به انتقام او را به سوی زندگی ای سوق می دهد که هرگز قصدش را نداشته و هرگز نمی تواند از آن بگریزد...

 

عوامل ساخت سریال مایا ها 2023

سریال Mayans M.C. (همچنین به سادگی به عنوان مایاها شناخته می شود) یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام، جنایی محصول کشور آمریکا است که توسط کرت ساتر و الگین جیمز ساخته شده است. این سریال در 4 سپتامبر 2018 از FX پخش شد.  این نمایش در همان دنیای داستانی Sons of Anarchy اتفاق می افتد و با رقبای پسران تبدیل شده به متحدان، باشگاه موتور سیکلت مایاها سر و کار دارد. بازیگر جی دی پادرو در نقش Ezekiel "ای زی" هنرنمایی کرد. ای زی یکی از افراد بالقوه در ابتدای مجموعه، پس از آزادی از زندان به باشگاه پیوست. او برادر کوچکتر عضو باشگاه آنجل ریس است که در دوران حضورش به عنوان یک بازیکن احتمالی از او حمایت مالی کرد و پسر فیلیپه و ماریسول ریس است. او بعداً با گابی کاستیلو رابطه برقرار می کند که با ترک سانتو پادره به پایان می رسد و بعداً رابطه جدیدی با صوفیا آغاز می کند. فصل چهارم این سریال در 19 آوریل 2022 برای اولین بار پخش شد. در جولای 2022، این سریال برای فصل پنجم و آخرین تمدید شد، که اولین بار در 24 مه 2023، با پخش پایانی سریال در 19 ژوئیه 2023 پخش شد. در 11 مه 2016، اعلام شد که FX شروع به ساخت فیلمنامه رسمی در قسمتی از مجموعه تلویزیونی Sons of Anarchy کرده است.  شاخه ای که مدت ها شایعه شده بود، با عنوان فیلم Mayans M.C، توسط کرت ساتر و الگین جیمز ساخته شد و جیمز فیلمنامه آزمایشی را نوشت و هر دو تهیه کننده اجرایی بودند. شرکت های تولید اعلام کردند که با این سریال درگیر هستند شامل استودیوهای تلویزیونی فاکس 21 و پروداکشن اف ایکس. در 5 ژانویه 2018، FX در تور مطبوعاتی زمستانی انجمن منتقدان تلویزیونی سالانه اعلام کرد که دستور ساخت سریال برای فصل اول شامل ده قسمت داده شده است.

 

عملکرد سریال Mayans M.C.

در 8 ژوئن 2018، این سریال اولین نمایش رسمی جهانی خود را در جشنواره سالانه تلویزیون ATX در آستین، تگزاس برگزار کرد.  کرت ساتر و الگین جیمز، تهیه کننده اجرایی/کارگردان نوربرتو باربا و بازیگران در رالی موتورسیکلت جمهوری تگزاس در مرکز شهر آستین شرکت کردند. در 28 آگوست 2018، این سریال اولین نمایش رسمی خود را در سینمای چینی Grauman's در لس آنجلس، کالیفرنیا برگزار کرد. پاردو، ادوارد جیمز اولموس، سارا بولگر، مایکل ایربی، کلیتون کاردناس، کرت ساتر، کیتی ساگال، رائول مکس تروخیلو، دنی پینو، آنتونیو جارامیلو، ریچارد کابرال، موریس کامپت، کارلا باراتا، امیلیو ریورا و یادی در این مراسم حضور داشتند. برای دانلود سریال Mayans M.C. 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد و بررسی Rotten Tomatoes، فصل اول دارای امتیاز تایید 72٪ با میانگین نمره 6.43 از 10 بر اساس 36 بررسی است. انجمن انتقادی این وب سایت می گوید: «Mayans M.C. یک درام هیجان انگیز با شخصیت های متقاعد کننده است، اما برای یافتن سرعت خود تلاش می کند.» دانلود سریال Mayans M.C. به طرفداران ژانر درام جنایی پیشنهاد ویژه می شود. در متاکریتیک، این فصل امتیاز 57 از 100 را بر اساس 19 نقد دارد، که نشان دهنده "بررسی های ترکیبی یا متوسط" است. فصل دوم موفق به دریافت 100٪ تاییدیه در Rotten Tomatoes شد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.