دانلود سریال
Wilderness بیابان

639 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 9579
10
/
6.3
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Wilderness بدون سانسور با زیرنویس فارسی (بیابان)
دانلود سریال Wilderness بدون سانسور با زیرنویس فارسی (بیابان)

خلاصه سریال Wilderness 2023

در Wilderness، با زوج دوست داشتنی بریتانیایی لیو (جنا کولمن) و ویل (الیور جکسون-کوهن) آشنا می شویم. زوجی که به نظر می رسد همه چیز برایشان پیش می آید.  آنها یک ازدواج زودهنگام، اما به ظاهر محکم دارند، آنها یک زندگی جدید پر زرق و برق را در نیویورک دارند و با این حال زندگی آنها تازه شروع شده است. همه چیز خوب است تا زمانی که لیو متوجه می شود که ویل با هم رابطه داشته است. وقتی او را صدا می کند، او واکنش خوبی نشان نمی دهد، اما شاید او به خوبی ای نیست که به نظر می رسد...

 

سریال Wilderness 2023

 

عوامل ساخت سریال Wilderness

سریال Wilderness یک مجموعه تلویزیونی در ژانر هیجان انگیز بریتانیایی است که برای Amazon Prime Video بر اساس رمانی به همین نام اثر B. E. Jones تولید شده است.  جنا کولمن و الیور جکسون کوهن بازیگران آن هستند. در 15 سپتامبر 2023 منتشر شد. تعطیلات رویایی برای یک زوج جوان بریتانیایی که ظاهراً همه چیز را دارند، به کابوس تبدیل می شود، زیرا دلشکستگی به خشم و انتقام تبدیل می شود. در سریال Wilderness بازیگرانی چون جنا کلمن در نقش لیو تیلور، الیور جکسون کوهن در نقش ویل تیلور، اشلی بنسون در نقش کارا پارکر، مورگانا ون پیبلز در نقش اش و کلر راشبروک در نقش کریل به ایفای نقش می پردازد. این مجموعه برای تلویزیون Marnie Dickens اقتباس شده است. فیلمبرداری در درجه اول در ونکوور، تولید در آوریل 2022 آغاز شد، با فیلمبرداری همچنین برای کالگری، هتل Banff Springs و در ماه سپتامبر به لاس وگاس، Grand Canyon و نیویورک برنامه ریزی شده بود؛ فیلمبرداری اضافی نیز در انگلستان برگزار شد. انتشار ویرایش یک تریلر در تاریخ 23 اوت 2023 منتشر شد، که شامل نسخه جدید ضبط شده از تیلور سویفت "نگاهی به آنچه شما انجام داد" بود. این سریال در تاریخ 15 سپتامبر 2023 در prime video منتشر شد.

 

سریال بیابان

 

عملکرد سریال بیابان

سریال Wilderness یک سری جدید Prime Video محدود در شش قسمت است. اپیزودها یک ساعت طول می کشند، اما زمانی که شما در حال تماشای این داستان در مورد خیانت و انتقام هستید، زمان می گذرد. سری جدید بر اساس یک رمان است و حال و هوایی دارد که من را به یاد دختر رفته است. دانلود سریال Wilderness 2023 به طرفداران سریال های مختلف ترسناک، هیجان انگیز و علمی تخیلی پیشنهاد میشه که باید از دیدن دو مورد علاقه طرفداران، جنا کولمن و الیور جکسون-کوهن، در نقش های اصلی خوشحال شوند. هر دو اجراهای بسیار قوی ارائه می کنند - همانطور که بازیگران مکمل این کار را انجام می دهند. من واقعاً بعد از دیدن تریلرها منتظر تماشای این سریال بودم. فکر می کردم این می تواند با تمام پیچ و تاب ها و توطئه های غیرمنتظره سرگرم کننده باشد. اما، در پایان، تماشای آن دردناک بود. توهین به شعور بینندگان  و واقعا به طرز غیر ضروری ای طولانی بود. تنها تریلر هیجان انگیزی که ارائه می دهد تلاش برای دانستن این است که نویسندگان در دنیا سعی داشتند با طرح داستان و شخصیت ها چه کنند. طرح داستان گیج کننده و نامنسجم بود.  شخصیت ها بسیار ساده لوح و آزاردهنده هستند. چه کسی عکس های برهنه معشوقه شما را در کشوی تخت نگه می دارد؟ مارنی دیکنز خالق سریال Wilderness است و در مورد سریال های محدود بسیار با تجربه است. سری ۲۰۱۶ سیزده نیز توسط مارنی دیکنز ساخته شد و همچنین مینی سریال Gold Digger در سال ۲۰۱۹ ساخته شد. هر دو نسخه قبلی و جدید شامل عناصر جنایی، هیجان انگیز و معمایی هستند. برای دانلود سریال Wilderness 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. هر شش قسمت توسط سو یونگ کیم کارگردانی می شود که کارگردانی است که من همیشه از کارش لذت می برم. بنابراین یونگ کیم قسمت هایی از سریال هایی مانند Roar، Tales from the Loop، Dr. Death، Room 104 و سریال The Exorcist را کارگردانی کرد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.