دانلود سریال
The Continental: From the World of John Wick کانتیننتال: از جهان جان ویک

1791 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 35038
10
/
7.2
IMDB Rating
3
/
3
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Continental: From the World of John Wick (کانتیننتال: از جهان جان ویک)
دانلود سریال The Continental: From the World of John Wick (کانتیننتال: از جهان جان ویک)

خلاصه مینی سریال The Continental 2023

مینی سریال The Continental: From the World of John Wick داستان پس زمینه ای را روایت می کند که چگونه وینستون اسکات، در یک تاریخ متناوب در دهه 1970، به مقام خود به عنوان مالک شعبه نیویورک هتل های زنجیره ای "کانتیننتال"، پناهگاه های امن برای قاتلان قانونی در نیویورک رسید. دلایلی که در هر تجارتی ممکنه هرگز انجام نشود...

 

سریال The Continental 2023

 

عوامل ساخت سریال The Continental: From the World of John Wick

سریال The Continental: From the World of John Wick (یا به سادگی The Continental) یک مینی سریال تلویزیونی در ژانر درام و جنایی محصول کشور آمریکا است که توسط گرگ کولیج، کرک وارد و شاون سیمونز ساخته شده و به عنوان یک پیش درآمد در فرانچایز جان ویک عمل می کند. در سریال The Continental 2023 بازیگرانی چون کالین وودل در نقش وینستون اسکات، وودل نسخه جوان تر این شخصیت را به تصویر می کشد که توسط ایان مک شین در فیلم های اصلی جان ویک به تصویر کشیده شد، مل گیبسون در نقش کورمک، که کنتیننتال نیویورک را در طول دهه 1970 اداره می کند. هوبرت پوینتدو جور در نقش مایلز و جسیکا آلین در نقش لو به ایفای نقش می پردازند. این سریال قرار است در 22 سپتامبر 2023 در Peacock در ایالات متحده و در Prime Video در سطح بین المللی پخش شود. درک کولستاد و چاد استاهلسکی هنگام برنامه ریزی داستان برای John Wick: Chapter 3 در ژانویه ۲۰۱۷، ایده هایی را برای یک داستان پیش درآمد طراحی می کردند، که نشان میداد که یک پیش درآمد بهتر است در قالب یک سریال تلویزیونی گفته شود. در ژوئن 2017، سریال در حال توسعه کامل تایید شد و داستان The Continental نامیده می شود، با تمرکز بر هتلی که به عنوان یک پناهگاه امن برای قاتلان در جهان جان ویک عمل می کند. لاینزگیت در ژانویه 2018 به پروژه چراغ سبز رسمی داد و برنامه ریزی کرد که سریال از شبکه Starz پخش شود. گزارش های اولیه نشان داد که کریس کالینز به عنوان مجری برنامه حضور خواهد داشت. استاهلسکی در ابتدا قصد داشت قسمت اول سریال The Continental را کارگردانی کند و اظهار داشت که این قسمت به عنوان یک داستان اصلی برای چندین شخصیت در جان ویک عمل می کند.  در آوریل 2021، کوین بگز، رئیس تلویزیون لاینزگیت، گفت که تیم می خواهد مطمئن شود که این مجموعه بدون اینکه مانع از هیچ برنامه ای برای فیلم های آینده شود، به ساخت جهانی جهان جان ویک بیفزاید. فیلمبرداری اصلی سریال The Continental: From the World of John Wick در نوامبر 2021 در بوداپست، مجارستان آغاز شد. در آوریل 2023، این مجموعه با عنوان The Continental: From the World of John Wick نامگذاری شد.

 

سریال کانتیننتال: از جهان جان ویک

 

عملکرد سریال کانتیننتال: از جهان جان ویک

در ژوئیه 2023، اعلام شد که این سریال در 22 سپتامبر 2023 در Peacock در ایالات متحده و در Prime Video در سطح بین‌المللی پخش خواهد شد. برای دانلود سریال The Continental: From the World of John Wick با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، امتیاز تایید 53 درصد از نقد 40 منتقد، با میانگین نمره 6.1 از 10 را بدست آورد. آلیسون هرمان در ورایتی از نمایش لذت نبرد زیرا به دلایل متعددی "ناامید کننده، ناامید کننده و ناامید کننده" بود و "ارزش ماندن را ندارد". دانلود سریال The Continental: From the World of John Wick به طرفدران سری جان ویک پیشنهاد میشه. هالیوود ریپورتز احساس می کرد که بقیه بازیگران شیمی خوبی دارند و داستان پس زمینه جذابی برای برخی از شخصیت ها معرفی شد. او احساس می کرد که فرمت این نمایش جنبه های مثبت و منفی دارد و ادعا می کرد که برای یک فیلم کمی طولانی است، در عین حال کوتاه تر از آن است که سریالی رضایت بخش باشد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.