دانلود سریال
The Irrational مرد بی منطق

537 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2729
10
/
7.1
IMDB Rating
12
/
12
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Irrational (مرد بی منطق) با زیرنویس فارسی بدون سانسور
دانلود سریال The Irrational (مرد بی منطق) با زیرنویس فارسی بدون سانسور

خلاصه سریال The Irrational 2023

الک مرسر، استاد علوم رفتاری مشهور جهان، از تخصص منحصر به فرد خود در روانشناسی، زبان بدن، احساسات و موارد دیگر برای کمک به حل پرونده های دشوار و پرمخاطره استفاده می کند. مرسر با حمایت دستیاران تحقیقاتی خود، خواهر و همسر سابقش - که اتفاقاً یک مامور FBI نیز هست - و با هدایت کنجکاوی شدید او در مورد تصمیم گیری انسانی، مرسر واقعاً پرونده ها را تا حدودی حل می کند. با پرسیدن سوالات درست، مشاهداتی که هیچ کس دیگری نمی تواند و مطالعه هر صحنه به روش های جدید، هیچ موردی برای ذهن درخشان او دشوار نیست...

 

عوامل ساخت سریال The Irrational

سریال The Irrational یک مجموعه تلویزیونی درام محصول جدید کشور آمریکاست که توسط آریکا میتمن ساخته شده و در 25 سپتامبر 2023 در شبکه NBC در قالب ۷ قسمت منتشر خواهد شد. این نمایش بر روی الک مرسر (با بازی جسی ال. مارتین)، استاد مشهور روانشناسی رفتاری با بینشی منحصر به فرد از طبیعت انسان متمرکز است. مرسر تخصص خود را به مجموعه ای از پرونده های پرمخاطب که شامل دولت ها، شرکت ها و مجری قانون می شود، می بخشد. در این سریال جسی ال مارتین در نقش پروفسور الک مرسر، متخصص مشهور جهان در علوم رفتاری، ماهرا هیل در نقش ماریسا، مامور اف بی آی، آرش دمکسی در نقش اوون، دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی و مولی کونز در نقش فیبی هنرنمایی می کنند. فیلمبرداری The Irrational در اواخر ماه مه تا اوایل ژوئن سال 2022 در ونکوور انجام شد.

 

عملکرد سریال The Irrational 2023

سریال The Irrational در 25 سپتامبر 2023 در NBC برای اولین بار پخش شد.  برای پخش در Peacock در دسترس است. برای دانلود سریال The Irrational با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، سریال هفت قسمتی The Irrational بر اساس نقد 12 منتقد، امتیاز تایید ۲۵٪ با میانگین نمره 4.5/10 را گزارش کرد. دانلود سریال The Irrational 2023 به طرفداران سریال های کوتاه ژانر جنایی روانشناختی پیشنهاد میشه. متاکریتیک بر اساس نقد 14 منتقد، نمره 55 از 100 را به خود اختصاص داد که نشان دهنده "بررسی های مختلط یا متوسط" است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.