دانلود سریال
The Fall of the House of Usher سقوط خاندان آشر

872 تعداد بازدید
User 1
10
/
9
AnimeList Rating
User 43884
10
/
8.1
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Fall of the House of Usher (سقوط خاندان آشر) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال The Fall of the House of Usher (سقوط خاندان آشر) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال The Fall of the House of Usher 2023

مدیر عامل یک شرکت دارویی فاسد زمانی که فرزندانش شروع به مرگ به روش های مرموز و وحشیانه می کنند با گذشته مشکوک خود رو به رو می شود.

 

عوامل ساخت سریال سقوط خاندان آشر 2023

سریال The Fall of the House of Usher یک مینی سریال در ژانر درام، ترسناک گوتیک است که توسط مایک فلانگان ساخته شده و در ونکوور، بریتیش کلمبیا فیلمبرداری شده است.  این فیلم که بر اساس داستان کوتاهی به همین نام و سایر آثار ادگار آلن پو ساخته شده بود، در نتفلیکس در ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳ به نمایش درآمد. رودریک آشر، مدیر عامل فاسد شرکت داروسازی فورتوناتو، هر شش فرزند خود - وارث فردریک، کارآفرین تامرلن، جراح ویکتورین، غول بازی لئو، رئیس روابط عمومی کامیل و پری اجتماعی - را در مدت دو هفته از دست داده است. او در مراسم تشییع جنازه سه فرزند آخرش به همراه خواهرش و مدیر ارشد فورتوناتو مدلین، همسرش جونو، نوه‌اش لنور و مجری او آرتور پیم شرکت می‌کند. رودریک مظاهر وهم آوری را می بیند و با دیدن کلاغ غر می زند: «وقتش رسیده است». در اکتبر 2021، نتفلیکس اعلام کرد که مایک فلانگان در حال ساخت یک مینی سریال جدید بر اساس «سقوط خانه آشر» و دیگر آثار ادگار آلن پو است. در 9 دسامبر 2021، فرانک لانگلا، کارلا گوگینو، مری مک دانل، کارل لومبلی و مارک همیل به عنوان بازیگر انتخاب شدند. در آوریل 2022، لانگلا پس از تحقیقات سوء رفتار از سریال اخراج شد و قرار بود نقش او بازگردانی شود. در پایان ماه، بروس گرینوود به جای لانژلا انتخاب شد. فیلمبرداری در 31 ژانویه 2022 در ونکوور کانادا آغاز شد و در 9 جولای 2022 به پایان رسید.

 

عملکرد سریال سقوط خاندان آشر 2023

دو قسمت اول در جشنواره فوق‌العاده در سپتامبر 2023 و همچنین یک پیش نمایش در آلما ماتر فلانگان، دانشگاه تاوسون، آغاز شد.  این سریال در نتفلیکس در 12 اکتبر 2023 منتشر شد. سریال The Fall of the House of Usher در وب سایت جمع آوری نقد rotten tomatoes، امتیاز تایید 90 درصد بر اساس 70 نقد، با میانگین نمره 8 از 10 بدست آورد. برای دانلود سریال The Fall of the House of Usher با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در انجمن این وب سایت آمده است: «سریال سقوط خانه آشر، با ارائه داستان های پو که از لنز تاریک و خوشمزه مایک فلانگان فیلتر شده اند، طرفداران وحشت را جلب می کند». دانلود سریال The Fall of the House of Usher 2023 به طرفداران مینی سریال های ژانر درام و ترسناک پیشنهاد می شود. متاکریتیک به این سریال امتیاز 75 از 100 را بر اساس 30 منتقد داد که نشان دهنده "بررسی های عموما مطلوب" است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.