دانلود سریال
The Escape of the Seven هفت فراری

1335 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 426
10
/
6.1
IMDB Rating
17
/
17
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای The Escape of the Seven (هفت فراری) با زیرنویس فارسی بدون سانسور
دانلود سریال کره ای The Escape of the Seven (هفت فراری) با زیرنویس فارسی بدون سانسور

خلاصه سریال کره ای هفت فراری ۲۰۲۳

سریال The Escape of the Seven درباره هفت نفر درگیر در پرونده یک دختر گم شده است که با اتفاقات بزرگی روبرو می شوند که با دروغ ها و آرزوهای زیادی در هم آمیخته است.  همچنین سفر جستجوی حقیقت و همچنین انتقام خونینی که شبیه عذاب الهی است را به تصویر می کشد. 

 

عوامل ساخت سریال The Escape of the Seven

سریال هفت فراری (کره ای: 7인의 탈출) یک سریال تلویزیونی در حال نمایش محصول کشور کره جنوبی است. در این سریال شاهد بازی ام کی جون، هوانگ جونگ ایوم، لی جون، لی یو بی، شین یون کیونگ، یون خواهیم بود. در 15 سپتامبر 2023 در تلویزیون SBS پخش شد و هر جمعه و شنبه ساعت 22:00 (به وقت سئول) پخش می شود. همچنین برای پخش در Viu، Kocowa و Viki در مناطق انتخاب شده در دسترس است. در سریال هفت فراری، ام کی جون در نقش متیو لی، مین یانگ کی در نقش لی هوی سو (قبل از جراحی پلاستیک) پدر خوانده دامی که برای قتل دامی محکوم شده بود. پس از جراحی پلاستیک، او به عنوان متیو لی، مردی که بزرگترین شرکت پلتفرم موبایل در کره جنوبی را اداره می کند، بازمی گردد، اما چهره ای مرموز پشت حجاب است.  فقط تعداد کمی از مردم می دانند که او کیست. او قصد دارد انتقام قتل دامی و همسرش را بگیرد. هوانگ جونگ ایوم در نقش گئوم راهی مدیر عامل یک شرکت تولید درام و مادر بیولوژیکی دامی، لی جون در نقش مین دو هیوک مردی که قبلا گانگستر بود. او برای زندگی خود آرزو و امیدی ندارد. اگر یک بار به کسی اعتماد کند، برای همیشه به او اعتماد خواهد کرد. به همین دلیل زندگی او پر از یک سری خیانت می شود. این سریال توسط SBS Drama Division به نام Studio S با همکاری Chorokbaem Media تولید خواهد شد. هزینه تولید سریال حدود 46.2 میلیارد وون (شامل فصل 1 و 2) است. در 24 فوریه 2023، مشخص شد که سریال برای فصل دوم آماده می شود. در 22 سپتامبر 2022، بازیگران با شروع فیلمبرداری سریال تایید شدند. فیلمبرداری فصل اول در 6 جولای 2023 به پایان رسید. فیلمبرداری فصل دوم در جولای 2023 آغاز شد.

 

عملکرد سریال The Escape of the Seven 2023

این اثر برای سومین بار پس از سریال آخرین امپراطور (2018) و پنت هاوس: جنگ در زندگی (2020-21) نویسنده کیم زود اوک را با کارگردان جو دونگ مین گرد هم می آورد. دانلود سریال The Escape of the Seven برای کسانی که صحنه های خشونت و ظلم و همچنین انتقام بیش از حد را دوست ندارند توصیه نمی شود. از آنجایی که ژانر درام "ماکجنگ" اینگونه است، خط داستانی احساسات را تخلیه می کند و مخاطب را آزار می دهد زیرا قربانی یا فرد صالح در این درام همچنان شرور است و توسط گروهی از افراد خودخواه و حریص که هر کاری انجام می دهند رفتار بدی خواهد داشت. راستش را بخواهید، من هم در ابتدا احساس بی حوصلگی از خط داستانی داشتم، اما کنجکاو بودم که ادامه این درام چگونه خواهد بود، آیا هفت نفر با قلب های شیطانی انتقام خواهند گرفت یا نه. برای دانلود سریال The Escape of the Seven 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.