دانلود سریال
The Burning Girls دختران سوزان

559 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 373
10
/
6.8
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Burning Girls (دختران سوزان) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال The Burning Girls (دختران سوزان) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال The Burning Girls 2023

یک کشیش و دخترش به دنبال یک فقدان ناگهانی به روستای چپل کرافت می رسند و به دنبال شروعی جدید هستند. با این حال، روستای خواب آلود ممکن است اسرار خود را داشته باشد.

 

عوامل ساخت سریال The Burning Girls

سریال The Burning Girls یک مجموعه تلویزیونی محصول بریتانیا است که بر اساس رمانی به همین نام اثر سی جی تودور، اقتباس شده توسط هانس روزنفلد و کامیلا اهلگرن ساخته شده است. این فیلم توسط Buccaneer Media برای Paramount+ ساخته شده است و سامانتا مورتون و روبی استوکس در آن بازی می کنند. این سریال در 19 اکتبر 2023 برای اولین بار پخش شد. در این سریال بازیگرانی چون سامانتا مورتون در نقش کشیش جک بروکس، روبی استوکس در نقش فلو بروکس، کنراد خان و روپرت گریوز هنرنمایی می کنند. در مارس 2021 فاش شد که هانس روزنفلد رمان C.J. Tudor The Burning Girls را برای Buccaneer Media اقتباس خواهد کرد. روزنفلد قبلاً با شرکت سازنده سریال تلویزیونی Marcella کار کرده بود. روزنفلد بعداً فاش کرد که در حال کار بر روی اقتباس با کامیلا اهلگرن است، که قبلاً با او در سریال محبوب نوآر The Bridge همکاری کرده بود. این مجموعه یکی از اولین کمیسیون های Paramount+ بریتانیا بود که توسط سباستین کاردول، معاون مدیر ارشد محتوای بریتانیا در پارامونت، در آوریل 2022 قبل از راه اندازی سرویس پخش آن در بریتانیا در تابستان 2022، مجاز شد. سی جی تودور، نویسنده کتاب، در رسانه های اجتماعی پست کرد که «نمی توانند بیشتر از این که این بازیگران خارق العاده کتاب من را زنده می کنند، هیجان زده شوند». گزارش شده است که فیلمبرداری اصلی این مجموعه در سپتامبر 2022 آغاز شده است. در نوامبر 2022 فیلمبرداری لوکیشن توسط رسانه های محلی در دهکده باکینگهام شایر استوکنچرچ با فیلمبرداری در مرکز اجتماعی استوک چرچ و در The Common گزارش شد.

 

عملکرد سریال The Burning Girls 2023

تولید کنندگان Buccaneer Media تأیید کرده اند که سریال The Burning Girls از ۱۹ اکتبر ۲۰۲۳ در پارامونت+ در کشورهای منتخب در دسترس است. همه چیز هایی که طبق قانون برای یک سریال شش قسمتی که برای اواسط اکتبر ساخته شده است را دارد. برای دانلود سریال The Burning Girls با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. یک قهرمان شکنجه شده. یک دهکده انگلیسی جذاب، که زیر آن روکش جعبه شکلات قلب بدخواهانه ای را می تپد. یک سرپرست کلیسا که با نایب جدید دشمنی دارد.  یک پوشو متکبر که بر روستا ها حکومت می کند (اما خانواده اش انبوهی از اسرار را پنهان می کند). اتصالات تلفن و وای فای ضعیف؛ یک نوجوان بی حرکت و در عین حال آسیب پذیر؛  چند قلدر برای او؛ بسته ای از یک فرستنده مرموز (شامل یک نقل قول ناراحت کننده از کتاب مقدس و یک کیت جن گیری باستانی و احتمالاً آغشته به خون)؛ سوسو زدن شمع؛ یک داستان تلخ برای کشیشی که جانشین جانشین شکنجه شده جایگزین آن می شود (او درگیر ماجرای دو دختری بود که 30 سال پیش از دهکده ناپدید شدند و خود را در کلیسا کشتند). دانلود سریال The Burning Girls به طرفداران ژانر سریال های ترسناک پبشنهاد میشه. همه چیز بسیار خوب است - خوب، اگر شما چنین چیزهایی را دوست دارید، کلمه اتمسفریک است و اگر دوست ندارید دانلود سریال The Burning Girls انتخاب خوبی نخواهد بود و کسل کننده است. چیز های زیادی برانگیخته می شود - اما سرنخ ها و پیچش ها و افشاگری های کوچک قبل از بزرگ ها کندتر از کتاب، که در یک کلیپ نسبتاً قدیمی حرکت کرد، می آیند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.