دانلود سریال
Lessons in Chemistry درس های شیمی

1034 تعداد بازدید
User 2
10
/
9
AnimeList Rating
User 22466
10
/
8.3
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Lessons in Chemistry (درس های شیمی) با زیرنویس فارسی بدون سانسور
دانلود سریال Lessons in Chemistry (درس های شیمی) با زیرنویس فارسی بدون سانسور

خلاصه سریال درس های شیمی 2023

الیزابت زات شیمیدان پس از اخراج از شغل خود به عنوان یک فناوری آزمایشگاهی، از شغل جدید خود برای میزبانی یک برنامه آشپزی تلویزیونی دهه 1960 با عنوان شام در ششم برای آموزش زنان خانه دار در مورد موضوعات علمی استفاده می کند...

 

عوامل ساخت سریال Lessons in Chemistry

سریال درس های شیمی یک مینی سریال تلویزیونی در ژانر درام محصول کشور آمریکا است ‌ این سریال در سال ۲۰۲۳ توسط لی آیزنبرگ بر اساس رمانی به همین نام اثر بانی گارموس ساخته شده است. بری لارسون در نقش شیمیدان الیزابت زات که میزبانی برنامه آشپزی فمینیستی خود را در دهه 1960 آمریکا آغاز می کند، بازی می کند. دو قسمت اول آن در 13 اکتبر 2023 در Apple TV+ نمایش داده شد. در سریال Lessons in Chemistry بازیگرانی چون بری لارسون در نقش الیزابت زات، لوئیس پولمن در نقش کالوین ایوانز، آجا نائومی کینگ در نقش هریت اسلون و استفانی کونیگ در نقش فران فراسک به ایفای نقش می پردازند. در ژانویه 2021 اعلام شد که Apple TV+ دستور پخش مستقیم سریال را صادر کرده است و بری لارسون قرار است در آن نقش آفرینی کند و تهیه کننده اجرایی شود. تولید سریال تا آگوست 2022 آغاز شد و لوئیس پولمن، آجا نائومی کینگ، استفانی کونیگ، پاتریک واکر، توماس مان، کوین ساسمن و بو بریجز به بازیگران اضافه شدند.

 

عملکرد سریال درس های شیمی 2023

در وب سایت جمع آوری نقد و بررسی Rotten Tomatoes سریال Lessons in Chemistry، بر اساس نقد 54 منتقد، امتیاز تایید 81٪ را با نمره 7.1 از 10 را گزارش داده است. برای دانلود سریال Lessons in Chemistry با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. متاکریتیک به این سریال نمره 68 از 100 را به این سریال بر اساس نظر 28 منتقد داده، که نشان دهنده بررسی های "به طور کلی مطلوب" است. سریال جدید Apple TV+ که اقتباسی از Lessons in Chemistry، سریالی است که چندان محدود به منبع آن نیست، بلکه به بهترین جنبه های کتاب نیز متمایل است تا به بازیگران قدرتمندش واقعاً بدرخشد. تعجب آورتر خواهد بود اگر زمانی که زمانش برسد صدای جوایز خاصی را نشنیده باشیم که در اطراف لارسون می چرخد، زیرا این نقش فقط نقطه اوج بسیاری از انواع دیگر قهرمانانی نیست که او قبلاً بازی کرده است. دانلود سریال Lessons in Chemistry به طرفداران سریال های کوتاه با ژانر درام پیشنهاد میشه. همچنین به او اجازه می دهد تا از تک تک نقاط قوت خود به عنوان یک بازیگر استفاده کند. به تعبیر خود الیزابت زات، مدتی را به خودتان اختصاص دهید تا سفری را که درس های شیمی پیش بینی می‌کند آغاز کنید. احتمالاً از چرخش هایی که می گیرد شگفت زده خواهید شد، اما این باعث نمی شود که نتیجه نهایی رضایت بخش نباشد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.