دانلود سریال
Bodies اجساد

734 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 9308
10
/
7.5
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Bodies (جسد ها) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Bodies (جسد ها) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال جسد ها ۲۰۲۳

در سال 2023، کارآگاه حسن یک مسلمان است که در جریان اعتراضات راست افراطی، مرد جوانی را با اسلحه تعقیب می کند. او را به سمت جسد می برد که یک چشمش زخمی شده است. تلاش می کند تا درباره مقتول و مظنون که او نیز مسلمان است اطلاعات بیشتری کسب کند. در سال 1941، کارآگاه وایتمن یک مرد یهودی است که در طول جنگ جهانی دوم در اداره پلیس با تبعیض روبرو می شود. او همچنین جاسوس یک سازمان مخفی است که به او دستور می دهد جسد را پس بگیرد و به مکان خاصی تحویل دهد. او باید با رئیس فاسدش و وجدان خودش کنار بیاید...

 

عوامل ساخت سریال Bodies 2023

سریال جسد ها (به انگلیسی: Bodies) یک مینی سریال در ژانر جنایی محصول بریتانیا است که عمدتا توسط پل تومالین برای نتفلیکس نوشته و ساخته شده است. سریال جسد ها بر اساس رمان کمیک و گرافیکی DC Vertigo به همین نام نوشته سی اسپنسر و تصویرگری توسط دین اورمستون، تولا لوتای، مگان هتریک و فیل وینسلید ساخته شده است. این سریال شامل هشت قسمت است و در نتفلیکس در 19 اکتبر 2023 پخش شد. در این سریال بازیگرانی چون شیرا هس در نقش دی سی ایریس میپلوود، استیون گراهام در نقش الیاس مانیکس، گابریل هاول در نقش الیاس مانیکس جوان و آماکا اوکافور در نقش دی اس شاهارا حسن و جیکوب فورچون لوید در نقش دی اس چارلز وایتمن به ایفای نقش می پردازند. این سریال در فوریه 2022 با پل تامالین به عنوان خالق و تهیه کننده اجرایی معرفی شد.  Moonage Pictures قرار بود تولید شود.  دانوسیا سمال نیز به عنوان نویسنده فعالیت می کند. فیلمبرداری در 16 مه 2022 آغاز شد. جوئل دولین به عنوان فیلمبردار فعالیت می کند. بسیاری از صحنه ها در شهر قدیمی هال با استفاده از ساختمان های ویکتوریایی با شکوه در مرکز شهر هال فیلم برداری شده اند و برخی از صحنه های سریال در قایق های Hornblower Cruises در یورک و در قایق سازی City Cruises در یورک فیلم‌برداری شده اند. این مجموعه در 21 اکتبر 2022 به پایان رسید. چهار کارآگاه در چهار دوره زمانی مختلف در لندن خود را در حال تحقیق در مورد یک قتل می یابند.

 

عملکرد سریال جسد ها 2023

وب سایت جمع آوری بازبینی Rotten Tomatoes، به سریال Bodies بر اساس 14 بررسی، امتیاز تایید 79٪ را با میانگین نمره 6.5 از 10 را گزارش کرد. برای دانلود سریال Bodies 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. متاکریتیک، بر اساس نظر 7 منتقد، این فیلم امتیاز 65 از 100 را به خود اختصاص داده است که نشان دهنده «بررسی های عموماً مطلوب» است. یکی از نقاط قوت سریال "Bodies" این است که سریال محدود و کوتاهی است. اغلب، سریال های نتفلیکس قوی شروع می شوند، اما بعداً بر اساس داده های مخاطبان و گفتگو های آنلاین، همانطور که با اصلاح دوره در فصل چهارم «Sex education» مشاهده شد، محور می شوند. سریال Bodies، دقیقاً مانند سریال محدود قبلی نتفلیکس «Maniac»، تحت فشار باز گذاشتن همه چیز به امید فصل دوم کار نمی کند. با هشت قسمت، داستانی دقیق برای گفتن دارد، بر اساس رمان گرافیکی سی اسپنسر. دانلود سریال Bodies 2023 به طرفداران مینی سریال های جنایی معمایی پیشنهاد میشه. اقتباس های رمان های گرافیکی اغلب تلویزیون جذابی را ارائه می دهند و دیدگاه های تازه و منحصر به فردی را ارائه می دهند.  «جسد ها» در این زمینه عالی است: شخصیت های اصلی آن به طور مشخصی تعریف می شوند، نه کهن الگوهای کارآگاهی که هزار بار تکرار شده اند. زیبایی شناسی بصری هر دوره به دقت ساخته شده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.