دانلود سریال
Black Cake کیک سیاه

493 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1852
10
/
7.2
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Black Cake (کیک سیاه) با زیرنویس فارسی بدون سانسور به صورت کامل
دانلود سریال Black Cake (کیک سیاه) با زیرنویس فارسی بدون سانسور به صورت کامل

خلاصه سریال کیک سیاه 2023

برای مقابله با مرگ مادرشان و گذشته پنهان او، اختلافات خود را کنار بگذارند، سفری اکتشافی که آنها را از دریای کارائیب به لندن تا کالیفرنیا می برد و با کیک سیاه معروف او به پایان می رسونن. در کالیفرنیای کنونی، مرگ النور بنت میراث گیج کننده ای را برای دو فرزندش، بایرون و بنی، به جا می گذارد: یک کیک سیاه سنتی کارائیب، که از یک دستور غذایی خانوادگی با سابقه طولانی تهیه شده است، و یک صدای ضبط شده. النور در پیام خود داستانی پر سر و صدا در مورد یک شناگر جوان سرسخت به اشتراک می گذارد که به ظن قتل از خانه جزیره خود فرار می کند. سفر دلخراشی که النور آشکار می‌شود، رازهایی که او هنوز پنهان کرده است و رمز و راز فرزندی که مدت هاست گم شده است، هر چیزی را که خواهر و برادرها فکر می‌کنند در مورد خانواده شان و خودشان می دانند، به چالش می کشد...

 

عوامل ساخت سریال Black Cake 2023

سریال Black Cake یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام، تاریخی و معمایی است. این سریال در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی Marissa Jo Cerar در قالب هشت قسمت منتشر شد. در این سریال بازیگرانی چون چیپو چانگ، روپرت ایوانز، اشلی توماس، آدرین وارن، ربکا کالدر، کارا هورگان، تام مک کی، میا آیزاک، فیث آلابی، تریش ویلیامز، لاشی اندرسون، سایمون وان به ایفای نقش می پردازند. النور بنت در نبرد خود با سرطان شکست می خورد و برای فرزندانش فلش مموری می گذارد که داستان های ناگفته ای از سفر او از دریای کارائیب به آمریکا را در خود دارد. داستان ها فرزندان او را شوکه می کند و هر آنچه را که در مورد منشاء خانواده خود می دانند به چالش می کشد.

 

عملکرد سریال Black Cake 2023

سه قسمت اول در Hulu در روز چهارشنبه، 1 نوامبر 2023 به نمایش درمی آیند و قسمت های جدید هر هفته چهارشنبه ها پخش می شود. این سریال در قالب هشت قسمت ۴۵ دقیقه ای برنامه ریزی شده. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز سریال Black Cake   امتیاز تایید ۱۰۰ درصد را بدست آورده است. برای دانلود فیلم Black Cake 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. کیک سیاه ما را به سفری مسحور کننده از احساسات، میراث و انعطاف پذیری دعوت می کند. از همان ابتدا، کشش مغناطیسی به دنیای Covey (Mia Isaac) وجود دارد که به طور یکپارچه با سرزندگی دهه 1960 جامائیکا و زمزمه های اکتشاف امروزی ترکیب شده است.  میا آیزاک با استعدادی که مدتی است ندیده ام، صفحه را می‌گیرد و آزمایش ها و پیروزی های کاوی را در میان پس زمینه جامائیکا و دیگر مناطق متضاد نشان می دهد. دانلود سریال Black Cake 2023 به طرفداران ژانر درام و تاریخی پیشنهاد میشه. ما به عنوان بیننده، نه تنها نوسان بین لحظات شادی بخش جوانی و چالش‌های دلهره آوری را که زندگی اغلب برای کاوی ایجاد می کند، تماشا می کنیم، بلکه احساس می کنیم. ما همچنین عمیقاً در گذشته کاوی، همراه با داستان‌های بنی و بایرون، که در طول مجموعه آشکار می‌شوند، به کاوش می‌پردازیم. بازی های مربوط به آدرین وارن و اشلی توماس به این شخصیت ها زندگی و عمق می بخشد و چشم انداز تازه ای را ارائه می دهد که اسرار خانواده را روشن می‌کند و اغلب منجر به پیچش‌های غیرمنتظره می‌شود. "خانه" چیزی بیش از یک مکان است.  این یک شخصیت ساکت است که داستان های گذشته را تکرار می کند. انتخاب بازیگران فوق العاده سریال تنها به تعمیق این داستان قدرتمند کمک می کند. رفاقت بین وارن و توماس محسوس است و باعث می شود که روابط خواهر و برادر روی پرده زنده شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.