دانلود سریال
Lawmen: Bass Reeves مردان قانون: بس ریوز

873 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 9194
10
/
7.5
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Lawmen: Bass Reeves با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا بدون سانسور
دانلود سریال Lawmen: Bass Reeves با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا بدون سانسور

خلاصه سریال Lawmen: Bass Reeves

این سریال داستان واقعی باس ریوز - با مجوز خلاقیت آشکار - را دنبال می کند و چگونگی تبدیل شدن او از یک برده به اولین معاون سیاهپوست مارشال ایالات متحده را بررسی می کند. وقتی برای اولین بار باس را ملاقات می کنیم، در بحبوحه جنگی است که بین دو ارتش در حال وقوع است که توسط ارتش سوم قطع می شود. بعد از جنگ، اربابش به او وعده آزادی داده بود، اما استادش نقشه های دیگری برای باس داشت.  او باس را از آزادی اش فریب می دهد و باعث می شود با او مبارزه کند و فرار کند. همانطور که در طول فصل 1 جابجا می شویم، چندین بار پرش های زمانی دریافت می کنیم زیرا باس به آرامی راه خود را برای تبدیل شدن به معاون مارشال ایالات متحده می کند. او به سرعت شروع به درک می کند که سنگینی کار ضرر زیادی بر او وارد می کند.

 

عوامل ساخت سریال Lawmen: Bass Reeves

سریال Lawmen: Bass Reeves یک مجموعه تلویزیونی در ژانر وسترن آمریکایی است که توسط چاد فیهان ساخته شده است.  این سریال بر اساس زندگی اولین معاون مارشال آمریکایی آفریقایی تبار در غرب رودخانه می سی سی پی، باس ریوز است. در این سریال دیوید اویلوو در نقش باس ریوز: یک افسر صلح فدرال از "سرزمین هند" مستقر در فورت اسمیت، آرکانزاس، که بیش از 3000 تا از خطرناک ترین جنایتکاران را بدون زخمی شدن دستگیر کرد. لورن ای. بنکس در نقش جنی ریوز: همسر باس، دمی سینگلتون در نقش سالی ریوز: دختر باس و فارست گودلاک در نقش بیلی کرو: مرد جوان چروکی که علاقه زیادی به کتاب‌های فروشگاهی و سبک شیک دارد هنرنمایی می کنند. در سپتامبر 2021 اعلام شد که تیلور شریدان در حال ساخت یک سریال تلویزیونی بر اساس ریوز است و دیوید اویلوو قرار است در این نقش بازی کند. در می 2022، این سریال در Paramount+ سفارش داده شد و به طور موقت 1883: The Bass Reeves Story نامگذاری شد. در ابتدا به عنوان اسپین آف سری 1883 توصیف شد، که خود پیش درآمدی برای سریال یلوستون بود، اما از آن زمان تایید شد که دیگر در جهان یلوستون وجود ندارد. در ماه ژوئن، Oyelowo نشان داد شریدان قرار بود قسمت آزمایشی سریال را کارگردانی کند. این نمایش به شدت بر اساس دو کتاب اول از سه گانه باس ریوز اثر سیدنی تامپسون است: فرشتگان را دنبال کنید، کبوترها را دنبال کنید، و جهنم روی مرز. دنیس کواید در ژانویه 2023 به بازیگران پیوست. انتظار می رفت که فیلمبرداری این مجموعه در اکتبر 2022 در فورت ورث، تگزاس آغاز شود. در ژانویه 2023، کواید اظهار داشت که فیلمبرداری این سریال را آغاز کرده است. فیلمبرداری تا اوایل ژوئن 2023 به پایان رسید.

 

عملکرد سریال Lawmen: Bass Reeves 2023

سریال Lawmen: Bass Reeves در 5 نوامبر 2023 در Paramount+ منتشر شد. دو قسمت اول این مجموعه در 12 نوامبر 2023 از شبکه CBS پخش خواهد شد. برای دانلود سریال Lawmen: Bass Reeves 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. دیوید اویلوو با استعداد فوق العاده در نقش باس ریوز بازی می کند. من باید به تیم بازیگران اعتبار بدهم زیرا Oyelowo کاملاً با نقش ریوز مطابقت دارد. همانطور که اشاره کردم، شما یک شخص مهم در تاریخ دارید که در اینجا زندگی می کند و می توانید وزن این اهمیت را در نحوه برخورد Oyelowo با ریوز احساس کنید. احمقانست اگر از کارهای خارق العاده تیم در پشت صحنه با ساخت جهان در این اواخر دهه 1800 صحبت نکنیم. از لحظه ای که سریال شروع می شود، احساس می کنید محکم در این دوره وسترن قرار گرفته اید و باعث می شود به راحتی وارد داستان شوید. دانلود سریال به طرفداران ژانر وسترن پیشنهاد می شود. سریال لاومن: باس ریوز بسیاری از بیت هایی را دارد که ما در سریال های اخیر شریدان دیده ایم، بنابراین اگر از طرفداران کارهای او هستید، این آهنگ به خوبی مورد توجه شما قرار خواهد گرفت. تعادل سالم از نوشتن عالی شخصیت باس ریوز و اجرای قوی Oyelowo این نمایش را به یکی از بهترین نمایش ها در جهان شریدان تبدیل کرده است. این یک اسلم دانک نیست، اما ارزش آن را دارد که هر هفته قسمتی از آن را ببینید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.