دانلود سریال
A Murder at the End of the World قتلی در انتهای جهان

1223 تعداد بازدید
User 3
10
/
7.33
AnimeList Rating
User 20120
10
/
7.1
IMDB Rating
7
/
7
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال A Murder at the End of the World با زیرنویس فارسی بدون سانسور به صورت کامل
دانلود سریال A Murder at the End of the World با زیرنویس فارسی بدون سانسور به صورت کامل

خلاصه سریال A Murder at the End of the World 2023

این سریال داستان داربی هارت، کارآگاه آماتور را دنبال می کند. داربی و هشت مهمان دیگر توسط یک میلیاردر منزوی دعوت می شوند تا در یک مکان دورافتاده و خیره کننده شرکت کنند. هنگامی که یکی از مهمانان دیگر مرده پیدا می شود، داربی باید از تمام مهارت های خود استفاده کند تا ثابت کند که این قتل علیه موجی از منافع رقیب بوده است و قبل از اینکه قاتل جان دیگری بگیرد.

 

عوامل ساخت سریال A Murder at the End of the World 2023

سریال قتلی در انتهای جهان (با نام اصلی Retreat) یک مینی سریال تلویزیونی در ژانر درام، هیجان انگیز و روانشناختی محصول کشور آمریکا است که توسط بریت مارلینگ و زال باتمانگلیج برای FX ساخته شده است. اما کورین در این فیلم نقش یک کارآگاه آماتور را بازی می کند که تلاش می کند یک قتل را در یک خلوتگاه خلوت حل کند. بازیگران مکمل شامل خود مارلینگ، کلایو اوون و هریس دیکنسون هستند. این مجموعه که دومین پروژه تلویزیونی مارلینگ و بتمنگلیج پس از The OA است، اولین دو قسمت خود را در Hulu در 14 نوامبر 2023 به نمایش گذاشت و بقیه به صورت هفتگی تا 19 دسامبر 2023 پخش شد. در ابتدا قرار بود در اوت منتشر شود اما به دلیل اعتصاب SAG-AFTRA در سال 2023 به تعویق افتاد. در این سریال اما کورین در نقش داربی هارت، آناستازیا لی یک داربی جوان را به تصویر می کشد، بریت مارلینگ در نقش لی اندرسن، هریس دیکنسون در نقش بیل فارا، آلیس براگا در نقش سیان و جوآن چن در نقش لو می هنرنمایی می کنند. در 13 آگوست 2021، اعلام شد که FX سریال محدودی را سفارش داده است که در آن زمان با عنوان Retreat ساخته شده بود که توسط بریت مارلینگ و زال باتمانگلیج ساخته شد و به عنوان تهیه کننده اجرایی و همچنین نویسندگی و کارگردانی فعالیت خواهند کرد.  این دو بیش از یک دهه با هم کار کرده بودند، از جمله به عنوان سازندگان سریال درام علمی-تخیلی نتفلیکس OA (2016-2019). فیلمبرداری اصلی این مجموعه را در 7 فوریه 2022 با فیلمبرداری در Kearny، نیوجرسی، یوتا و ایسلند آغاز کرد. در آوریل 2022، فیلمبرداری نیز به مدت سه روز در مزرعه بوفالو رودخانه ریدینگتون در ریدینگتون، نیوجرسی انجام شد. در 2 سپتامبر 2022، مارلینگ در حساب اینستاگرام خود پست کرد که آخرین روز فیلمبرداری است.

 

عملکرد سریال A Murder at the End of the World 2023

مینی سریال هفت قسمتی در 14 نوامبر 2023 در Hulu پخش شد که دو قسمت اول بلافاصله در دسترس بود و بقیه به صورت هفتگی پخش می شوند. برای دانلود سریال A Murder at the End of the World 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در ابتدا قرار بود در 29 آگوست 2023 عرضه شود، اما به دلیل اعتصاب SAG-AFTRA در سال 2023 به تعویق افتاد. بر اساس داده های آمار تلویزیونی، این سریال در 14 نوامبر 2023 در صدر جدول نمایش های تلویزیونی برتر هولو قرار گرفته است، که تا 16 نوامبر 2023 در جایگاه خود باقی مانده است. وب سایت جمع آوری بازبینی Rotten Tomatoes، بر اساس 46 بررسی، امتیاز تایید 87٪ با میانگین نمره 7.0 از 10 بدست آورد. انجمن منتقدان چنین نوشتند: «قتل در انتهای جهان که اغواکننده است، یک بازی فکری ارزشمند برای طرفداران داستان سرایی بی نظیر بریت مارلینگ و زال باتمانگلیج است.» دانلود سریال A Murder at the End of the World به طرفداران ژانر درام و هیجان انگیز پیشنهاد می شود. متاکریتیک با دادن امتیاز 74 از 100 بر اساس نقد 30 منتقد، این سریال را با «بررسی‌های عموماً مطلوب» اعلام کرد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.