دانلود سریال
The Buccaneers ماجراجویان

632 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 3222
10
/
6.4
IMDB Rating
9
/
9
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Buccaneers (ماجراجویان) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال The Buccaneers (ماجراجویان) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال ماجراجویان 2023

ورود گروهی از زنان آمریکایی به جامعه لندن در دهه 1870 منجر به برخورد فرهنگی با رویکرد های متفاوت نسبت به سنت می شود.  این داستان قبلاً در سال 1995 برای تلویزیون بی بی سی به عنوان مینی سریال اقتباس شده بود.

 

عوامل ساخت سریال The Buccaneers 2023

سریال The Buccaneers یک مجموعه تلویزیونی ژانر درام دوره ای است که توسط کاترین جیک ویز بر اساس رمانی ناتمام به همین نام توسط رمان نویس محصول کشور آمریکا ادیت وارتون ساخته شده است که پس از مرگش در سال 1938 منتشر شد. این سریال در 8 نوامبر 2023 در Apple TV+ پخش شد. در سریال The Buccaneers کریستین فروست در نقش آنابل «نان» سنت جورج، آلیشا بو در نقش کونچیتا کلوسون، متیو بروم در نقش گای توارت و جاش دیلن در نقش لرد ریچارد ماربل هنرنمایی می کنند. در ژوئن 2022 اعلام شد که Apple TV+ سریال را به Forge سفارش داده است، کاترین جیکویز به عنوان نویسنده اصلی و سوزانا وایت به عنوان کارگردان اصلی انتخاب شده است. Jakeways و White همچنین به همراه بث ویلیس و جورج فابر از The Forge به عنوان تهیه کننده اجرایی این سریال خواهند بود. فیلمبرداری اصلی این مجموعه در مارس 2022 در مادرید آغاز شد و در ژوئن در اسکاتلند ادامه یافت. گلاسکو در دهه 1870 شهر نیویورک دو برابر شد. بازیگران و خدمه در حال فیلمبرداری در اطراف اتاق های شهر گلاسکو در ماه ژوئیه دیده شدند.

 

عملکرد سریال The Buccaneers 2023

وب سایت جمع آوری بررسی Rotten Tomatoes، بر اساس 33 بررسی، امتیاز تایید 76 درصد را با میانگین نمره 6.30 از 10 گزارش می کند. انجمن انتقادی این وبسایت نوشتند: «بی شخصیت های نابهنگام و دوست داشتنی، سریال The Buccaneers یک رفتار فمینیستی و کف آلود برای طرفداران نمایش های دورهمی است.» برای دانلود سریال The Buccaneers 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. وب سایت Metacritic، به این سریال بر اساس نقد 18 منتقد، امتیاز 74 از صد را داد که نشان دهنده "بررسی های به طور کلی مطلوب" است. سریال "The Buccaneers" با سرعت سریع روایت می شود و هفته ها و ماه ها را به اپیزود های هشت ساعته تبدیل می کند. این سریال می توانست از دو قسمت دیگر بهره ببرد و به بینندگان این امکان را می داد تا عمیق تر به زندگی زنان اطراف نان بپردازند. گیج کننده است که خانواده بزرگ کونچیتا به ندرت ذکر یا دیده می شود. زنان در داستان با سوء استفاده، افشاگری در مورد هویت جنسی، تحقیر و انزوای عمیق روبرو هستند. یک فصل طولانی تر می توانست کاوش صمیمی تری از تجربیات آن ها در جامعه اروپایی سفت و سختی را که در حال حرکت هستند، ارائه دهد. علاوه بر این، در حالی که روابط نان با تئو و گای در ابتدا علاقه را برانگیخت، جابجایی ناگهانی به داستان های دیگر مانع از غرق شدن کامل بینندگان در مثلث عشقی می شود که منجر به تصویری خشک از تنش های رمانتیک می شود. با این وجود، علیرغم سرعت دیوانه وارش، «The Buccaneers» همچنان دوست داشتنی است. لباس های زنده و رو به جلو، پودل های صورتی و خنده های عفونی زنان در تضاد کامل با سکوت خفه کننده جامعه عالی بریتانیاست. مناظر زیبا و موسیقی متن تحت سلطه هنرمندان زن مانند اولیویا رودریگو و تیلور سوئیفت، عمق و ماجراجویی را به دوران تاریخی که اغلب با رسمی بودن سخت به تصویر کشیده می شود، می بخشد. زنان جوان به طور واقعی مخلوط جهانی از هیجان و ترس را که با ورود به مرحله جدیدی از زندگی به وجود می آید، منتقل می کنند. دانلود سریال The Buccaneers 2023 به طرفداران ژانر درام پیشنهاد ویژه میشه! سه قسمت اول "The Buccaneers" در 8 نوامبر در Apple TV+ نمایش داده شد و قسمت های جدید هر هفته چهارشنبه ها منتشر می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.