دانلود سریال
Vigilante مأمور خودسر

900 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1442
10
/
7.8
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Vigilante (مأمور خودسر) با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا
دانلود سریال کره ای Vigilante (مأمور خودسر) با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا

خلاصه سریال مامور خودسر 2023

زمانی که کیم جی یونگ کودک بود، مادرش توسط یک لات خیابونی بدون دلیل در خیابان مورد ضرب و شتم قرار گرفت. مجرم فقط 3 سال و نیم زندان گرفت. کیم جی یونگ اکنون بالغ شده است و می بیند که قاتل مادرش اصلاً تغییر نکرده است. کیم جی یونگ اوضاع را به دست خود می گیرد و او را وحشیانه کتک می زند. از آن زمان، کیم جی یونگ شروع به زندگی در دو زندگی کاملا متفاوت کرد. در روزهای هفته، او دانشجوی نمونه دانشگاه پلیس است، اما در تعطیلات آخر هفته، مجرمانی را که احکام خنده داری دریافت کرده اند و به اعمال مجرمانه خود ادامه می دهند، مجازات می کند. کیم جی یونگ اکنون ویجیلانته نامیده می شود و از جو گانگ اوک (لی جون هیوک) که او را تحسین می کند کمک می گیرد. در همین حال، جو هیون (یو جی تائه) که رهبر تیم یک تیم تحقیقاتی پلیس است، مردی به نام ویجیلانته را تعقیب می کند. چوی می ریئو (کیم سو جین) گزارشگر یک ایستگاه پخش است و ویجیلانته را پوشش می دهد.

 

عوامل ساخت سریال کره ای Vigilante

سریال Vigilante (کره ای: 비질란테) یک مجموعه تلویزیونی در حال پخش محصول کشور کره جنوبی است که در آن نام جو هیوک، یو جی تائه، لی جون هیوک و کیم سو جین بازی می کنند. این بر اساس وبتون ناور به همین نام توسط کیم گیو سام ساخته شده است. سریال Vigilante برای اولین بار در بخش On Screen بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم بوسان در 5 اکتبر 2023 به نمایش درآمد که در آن 3 قسمت از 8 قسمت نمایش داده شد. همچنین متعاقباً در 8 نوامبر 2023 در دیزنی + و Hulu منتشر شد. در این سریال کیم جی یونگ دانشجوی آکادمی پلیس در کره جنوبی است که شب ها به یک مراقب به نام Vigilante تبدیل می شود و جنایتکارانی را که با وجود مجازات قانونی به طور مداوم مرتکب جنایت می شوند مجازات می کند.  اقدامات جی یونگ توجه رهبر تیم تحقیقات پلیس به نام جو هون را جلب می کند، که پس از اطلاع از او از طریق خبرنگاری به نام چوی می ریئو، که در مورد فعالیت های ویجیلانته به مردم گزارش می دهد، عملیات دستگیری ویجیلانته را آغاز می کند. استودیو N برنامه خود را برای بازسازی وبتون Vigilante توسط Kim Gyu-sam در سپتامبر 2019 اعلام کرد. نام جو هیوک برای بازی در نقش اصلی سریال در آوریل 2022 انتخاب شد.  یو جی تائه ۲۰  کیلوگرم وزن اضافه کرد تا جو هیون، رئیس تیم تحقیقات شهری در حال تعقیب ویجیلانته را به طور واقعی به تصویر بکشد.


عملکرد سریال کره ای مامور خودسر 2023

سریال Vigilante پس از نمایش آن در بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان در 5 اکتبر، در 8 نوامبر در مجموع 8 قسمت با دو قسمت در هفته در هر چهارشنبه منتشر شد. برای دانلود سریال Vigilante 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. خشونت و ضرب و شتم مردم، جذاب به تصویر کشیده شده، اما دیدن آن می تواند بسیار آزاردهنده باشد. بلافاصله در اپیزود اول، درگیری شخصیت اصلی ما و آنچه که او در مورد آن انجام می دهد، با یک پس زمینه سریع به شما ارائه می شود. در حالی که من از جنبه های اکشن و هیجان انگیز لذت می برم، چیزی که بعد از این 4 قسمت جذاب تر است، غلیظ شدن داستان است. دانلود سریال Vigilante 2023 به طرفداران بازیگر نام جو هیوک و سریال های کره ای جنایی پیشنهاد ویژه میشه. علاوه بر این که نقش اول مرد ما یک انسان هوشیار است، یک داستان فرعی هم وجود دارد که درست در زمانی که لازم بود به وجود آمد، در غیر این صورت ممکن است داستان کسل کننده شود. منتقدان بازی بازیگران این سریال رو تحسین کردند، نام جو هیونگ در حال انجام کارهای سنگین با کشمکش و انگیزه درونی شخصیت خود است و او تا اینجا کار فوق العاده ای انجام می دهد!  و بسیار خوشحالم که یو جی ته را دوباره روی پرده می بینم چرا که از زمان سریال Healer طرفداران زیادی پیدا کرده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.