دانلود سریال
Faraway Downs دوردست ها

694 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2322
10
/
6.9
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Faraway Downs (دوردست ها 2023) با زیرنویس فارسی بدون سانسور با کیفیت بالا
دانلود سریال Faraway Downs (دوردست ها 2023) با زیرنویس فارسی بدون سانسور با کیفیت بالا

خلاصه سریال دوردست ها 2023

سارا که یک اشراف زاده است، یک مزرعه گاوداری در استرالیا دارد. پس از مرگ شوهرش، یک نفر نقشه می کشد تا زمین او را تصاحب کند، اما او برای محافظت از مزرعه خود با دامداران جکمن به نیروها می پیوندد.

 

عوامل ساخت سریال دوردست ها 2023

مینی سریال Faraway Downs، یک مجموعه تلویزیونی در ژانر ماجراجویی، درام و تاریخی محصول کشور استرالیا است. این فیلم در سال 2023 با تهیه کنندگی شویلر وایس، کاترین مارتین، کاترین کنپمن، باز لورمن منتشر شد. در سریال Faraway Downs 2023 بازیگرانی چون نیکول کیدمن، هیو جکمن، دیوید ونهام، برایان براون و جک تامپسون هنرنمایی می کنند. قسمت اول این سریال از 26 نوامبر 2023 از سرویس استریم Hulu منتشر شد. یک اشراف زاده انگلیسی که وارث یک مزرعه وسیع است، با اکراه با یک سهامدار قرارداد می بندد تا از ملک جدید خود در برابر یک نقشه تصاحب محافظت کند.

 

عملکرد سریال Faraway Downs 2023

فیلمبرداری سریال دوردست ها درخشان است و در صفحه بزرگ شگفت انگیز تر است. برای دانلود سریال Faraway Downs 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. بازیگران ستاره نمایش که از این معروف تر نمیتونن بشن و همه حضوری جذاب را روی پرده به ارمغان می‌آورند. آیا سورپرایز یا پیچش بزرگی برای جذب مخاطب وجود دارد؟ شاید نه، اما سریال لذت بخشی است. خیلی خوب است که تعداد زیادی از بازیگران استرالیایی بزرگ را روی پرده می بینیم، هیچ کدام بزرگتر از هیو جکمن نیست، که به ویژه برای خانم ها مورد علاقه است. نیکول کیدمن همچنان روی صفحه نمایش زیبا به نظر می رسد. دیدن برایان براون و دیگران خوب است. نفرت از شخصیت شرور کار سختی نیست، بنابراین بازی او باید به درستی انجام شود. دانلود سریال Faraway Downs 2023 به طرفداران نیکل کیدمن، هیو جکمن و فیلم استرالیا پیشنهاد میشه. در کل، بازی خوب است و من به خصوص پسر کوچک، نولا را دوست داشتم. جنبه بصری به تنهایی یک تبلیغ عالی برای استرالیا است و باید افزایش زیادی در گردشگری ایجاد کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.