دانلود سریال
Once Upon a Boyhood روزی روزگاری پسربچگی

979 تعداد بازدید
User 2
10
/
7.5
AnimeList Rating
User 330
10
/
7.8
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Once Upon a Boyhood با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا بدون سانسور، روزی روزگاری پسربچگی
دانلود سریال کره ای Once Upon a Boyhood با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا بدون سانسور، روزی روزگاری پسربچگی

خلاصه سریال کره ای Once Upon a Boyhood 2023

این درام که در پس زمینه اواسط تا اواخر دهه 1980 اتفاق می افتد، داستان دانش آموزان یک دبیرستان کشاورزی در استان چونگ چئونگ را روایت می کند. جانگ بیونگ تائه پسر کوچک و ضعیفی است که در اونیانگ در استان چونگ چئونگ جنوبی زندگی می کند.  او در پایین ترین رده اجتماعی مدرسه است، بنابراین به دبیرستان کشاورزی Buyeo همسایه منتقل می شود. در آنجا با حادثه ای غیر منتظره روبرو می شود که به نقطه عطفی در زندگی او تبدیل می شود.

 

عوامل ساخت سریال Once Upon a Boyhood

سریال کره ای روزی روزگاری پسربچگی (کره ای: 소년시대) یک مجموعه وب در حال نمایش کره جنوبی است. این سریال کره ای در 24 نوامبر 2023 در Coupang Play در کره جنوبی پخش شد و هر جمعه ساعت 20:00 (به وقت سئول) پخش می شود. در سریال روزی روزگاری پسربچگی ایم سی وان در نقش جانگ بیونگ تائه، که در اولین روز انتقال مدرسه به اشتباه به عنوان "Buyeo Iljjang" شناخته شد. لی سان بین در نقش پارک جی یونگ، عنکبوت سیاه بویو، لی سی وو در نقش جئونگ گیونگ تائه، ببر سفید اسان که مدارس محلی را فتح کرد و کانگ هی وون در نقش کانگ سون هوا دختر دبیرستانی که قلب گیونگ تائه و همه دانش آموزان پسر را می لرزاند هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد سریال کره ای روزی روزگاری پسربچگی 2023

پخش سریال موردانتظار Coupang Play با نام «روزی روزگاری پسربچگی» تا پایان نوامبر 2023 تایید شده است. این معرفی با انتشار مجموعه جدیدی از عکس‌ها جشن گرفته شد. «Once Upon a Boyhood» یک درام دوره ای جذاب است که در Chungcheongnam-do در سال 1989 اتفاق می‌افتد. این سفر تحول آفرین بیونگ ته از یک «بازنده» به مورد احترام و تجلیل را روایت می کند، ظاهراً یک شبه. جانگ بیونگ تائه (ایم سی وان) دانش آموز دبیرستانی در اونیانگ، استان چونگ چئونگ جنوبی است. او در مدرسه اش مورد آزار و اذیت قرار می گیرد. یک شب خانواده او به طور ناگهانی به بویو که در همان استان قرار دارد نقل مکان می کنند. در این زمان، شایعه ای در میان دانش آموزان مدرسه جدید جانگ بیونگ تائه منتشر می شود مبنی بر اینکه پسری که بهترین مبارز در اسان است و نام مستعار ببر سفید دارد، به مدرسه آنها منتقل می شود. در اولین روز جانگ بیونگ تائه در مدرسه جدیدش، او از ماشین پلیس پیاده می شود. دانش آموزان به اشتباه معتقدند که جانگ بیونگ تائه باید ببر سفید باشد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.