دانلود سریال
The Artful Dodger جیب بر حیله گر

968 تعداد بازدید
User 1
10
/
9
AnimeList Rating
User 4124
10
/
7.9
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Artful Dodger (جیب بر حیله گر) با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا بدون سانسور
دانلود سریال The Artful Dodger (جیب بر حیله گر) با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا بدون سانسور

خلاصه سریال The Artful Dodger

در دهه 1850 استرالیا، جک داوکینز، که سابقاً جراح نیروی دریایی بود، خود را به عنوان یک جراح جوان مورد احترام در مستعمره معرفی کرد. با این حال، یکی از آشنایان قدیمی، فاگین، دوباره ظاهر می شود و جک را که زمانی جیب بری ساکن لندن معروف به آرتفول داجر بود، مجبور می کند به زندگی جنایی سابقش بازگردد. جک به دختر فرماندار که آرزوی جراح شدن دارد دلبستگی پیدا می کند...

 

عوامل ساخت سریال جیب بر حیله گر

سریال The Artful Dodger یک مجموعه تلویزیونی در ژانر جنایی، درام و تاریخی محصول سال 2023 است که توسط Curio Pictures و Beach Road Pictures تلویزیون سونی برای سرویس پخش دیزنی + تولید شده است. این یک دنباله است که شامل شخصیت هایی از رمان کلاسیک چارلز دیکنز الیور تویست (1838) است. در این فیلم توماس برودی سنگستر در نقش داجر هنرمند و دیوید تیولیس در نقش فاگین حضور دارد. این مجموعه هشت قسمتی توسط جیمز مک نامارا، دیوید ماهر و دیوید تیلور ساخته شده است.  کارگردانی و تهیه کنندگی آن بر عهده جفری واکر است. همچنین کوری چن و گریسی اتو در کارگردانی همکاری می کنند. در سریال جیب بر حیله گر، توماس برودی سنگستر در نقش طفره زن هنرمند جک داوکینز، دیوید تیولیس در نقش نوربرت فاگین، مایا میچل در نقش لیدی بل فاکس و دیمون هریمن در نقش کاپیتان لوسین گینز هنرنمایی می کنند. این پروژه در سال 2022 اعلام شد. این مجموعه هشت قسمتی محصول مشترک کوریو پیکچرز تلویزیون سونی پیکچرز و بیچ رود پیکچرز است. جو پورتر نماینده Curio Pictures به عنوان تهیه کننده اجرایی است، در حالی که دیوید ماهر و دیوید تیلور تولید اجرایی برای Beach Road Pictures هستند. این توسط جیمز مک نامارا، دیوید ماهر و دیوید تیلور ساخته شده است. نویسندگان این مجموعه عبارتند از مک نامارا، اندرو نایت، ویوین والشه و دن نایت و میراندا تاپسل به عنوان مشاور داستان. جفری واکر که در کنار کوری چن و گریسی اتو نیز کارگردانی می کند، این فیلم را تهیه می کند. در نوامبر 2022، بازیگران اصلی شامل دیوید تیولیس، توماس برودی-سانگستر و مایا میچل تایید شد. فیلمبرداری در سیدنی، نیو ساوت ولز انجام شد.

 

عملکرد سریال The Artful Dodger

این مجموعه در استرالیا در سرویس پخش دیزنی +، از طریق مرکز ستاره آن، در 29 نوامبر 2023 منتشر شد. برای دانلود فیلم جیب بر حیله گر 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در سطح بین المللی، همچنین در Star+ در آمریکای لاتین و Hulu در ایالات متحده به نمایش درآمد. در بریتانیا و ایرلند، این سریال در دیزنی + در 17 ژانویه 2024 نمایش داده می شود. دانلود فیلم The Artful Dodger 2023 به طرفداران ژانر جنایی و درام پیشنهاد میشه. لوک باک مستر در گاردین به آن چهار ستاره از پنج ستاره داد، آن را به عنوان "کمدی تیره" توصیف کرد و ویرایش را به خاطر کمک به مجموعه برای حفظ "انرژی وحشی" تحسین کرد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.