دانلود سریال
Remarriage & Desires ازدواج مجدد و خواسته ها

327 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 2002
10
/
7.3
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Remarriage & Desires با کیفیت بالا بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Remarriage & Desires با کیفیت بالا بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال ازدواج مجدد و خواسته ها 2023

شرکت خواستگاری رکس برای خدمت به ثروتمندترین افراد طبقه بالا وجود دارد.  مشتریان آنها می خواهند وارد این دنیای با کلاس بالا شوند یا از طریق ازدواج یا ازدواج مجدد جایگاه خود را در بالاترین سطح حفظ کنند. مشتریان، از جمله سئو هی-سونگ (کیم هی-سون)، لی هیونگ-جو (لی هیون-ووک)، برای اهداف خود با رکس ثبت نام می کنند.  سئو هی سونگ می خواهد انتقام بگیرد.

 

عوامل ساخت سریال Remarriage & Desires 2023

سریال ازدواج مجدد و آرزوها (به کره ای: 블랙의 신부) یک مجموعه تلویزیونی محصول ۲۰۲۲ کشور کره جنوبی به کارگردانی کیم جونگ مین با بازی کیم هی سان، لی هیون ووک، چا جی یون، جونگ یوجین و پارک هون است. این سریال طنزی در جامعه کره ای است که میل در بازار ازدواج مجدد را بیان می کند و حول شرکت های اطلاعات ازدواج طبقه بالا می چرخد. اولین بار در 15 ژوئیه 2022 در نتفلیکس انجام شد. سئو هی سونگ که پس از زندگی به عنوان یک خانه دار طبقه متوسط در گانگنام در یک لحظه همه چیز خود را از دست داد، با زنی که زندگی او را در رکس، یک شرکت اطلاعات ازدواج برای طبقه بالا، تغییر داد، دوباره متحد می شود و در مسابقه آرزوهایش شرکت می کند. در این فیلم بازیگرانی همچون کیم هی سان در نقش سئو هی سونگ، معلمی در گانگنام، لی هیون ووک در نقش لی هیونگ جو، یک مدیر شرکت سرمایه گذاری، جونگ یو جین در نقش جین یو هی، وکیلی در یک شرکت بزرگ با آرزوی تبدیل شدن به کلاس برتر، چا جی یون در نقش چوی یو سون، نماینده رکس، شرکت ازدواج حرفه ای درجه یک کشور و پارک هون در نقش چا سوک جین، پروفسوری که با چوی یو سون بر سر ثروت هنگفت پدرش درگیری دارد هنرنمایی می کنند. در 21 ژوئیه 2021، نتفلیکس از طریق یک بیانیه مطبوعاتی ساخت سریال اصلی کره ای ازدواج مجدد و آرزوها را تایید کرد، طنزی در مورد جامعه کره که در آن مردم امیدوارند با ازدواج یا ازدواج مجدد در رده های نخبگان وضعیت خود را ارتقا دهند. نتفلیکس همچنین فاش کرد که سریالی که به کارگردانی کیم جونگ مین، نویسندگی لی گئون یونگ و تهیه کنندگی Image9 Communications و Tiger Studio ساخته خواهد شد، بازیگرانی چون کیم هی سون، لی هیون ووک، جونگ یو جین، پارک خواهد داشت. در ماه جولای انتخاب بازیگران در سریال توسط کیم هی سان، لی هیون ووک، جونگ یو جین، پارک هون و چا جی یون تایید شد. فیلمبرداری در 25 ژوئیه 2021 پس از خواندن فیلمنامه در 6th آغاز شد.

 

عملکرد سریال ازدواج مجدد و خواسته ها 2023

پیرس کانران از ساوت چاینا مورنینگ پست این سریال را با 2.5 از 5 ستاره ارزیابی کرد و با تمجید از عملکرد یونگ یوجین نوشت: "یونگ یوجین به دلیل ارائه شری سرد و حسابگر برجسته است." برای دانلود سریال Remarriage & Desires 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. کانران همچنین از جو یون سو، فیلمبردار، قدردانی کرد و نوشت: «جو یون سو به خاطر دوربین روانش جلب توجه می کند». دانلود سریال Remarriage & Desires به طرفداران ژانر اجتماعی خانوادگی پیشنهاد میشه. Conran به طور خلاصه نوشت: «برای نمایشی که کمتر از نصف دیگر سریال های پربیننده است، چیزی که بلافاصله در مورد ازدواج مجدد و آرزوها آشکار می شود این است که سرعت ساخت داستان چقدر کند است و تا چند قسمت آخر چقدر بی‌حال باقی می ماند».

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.