دانلود سریال
Maestra: Strings of Truth استاد: رشته های حقیقت

486 تعداد بازدید
User 1
10
/
10
AnimeList Rating
User 195
10
/
7.4
IMDB Rating
12
/
12
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Maestra: Strings of Truth (استاد: رشته های حقیقت) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال کره ای Maestra: Strings of Truth (استاد: رشته های حقیقت) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال استاد: رشته های حقیقت ۲۰۲۳

این سریال در مورد یک رهبر زن مخفی است که با کاوش در حوادث مرموز که در ارکستر او رخ می دهد با حقیقت پیرامون خود روبرو می شود.

 

عوامل ساخت سریال استاد: رشته های حقیقت ۲۰۲۳

سریال Maestra: Strings of Truth (کره ای: 마에스트라) یک مجموعه تلویزیونی در حال نمایش محصول کشور کره جنوبی با بازی لی یونگ آئه، لی مو سانگ، کیم یونگ جائه و هوانگ بو-ریم-بایول است. بر اساس سریال فرانسوی فیلارمونیا، این سریال درباره مبارزات و رشد یکی از تنها 5 درصد رهبر ارکستر زن در جهان است. در 9 دسامبر 2023 قسمت اول سریال استاد: رشته های حقیقت ۲۰۲۳ در tvN پخش شد و هر شنبه و یکشنبه ساعت 21:20 (به وقت سئول) پخش می شود. همچنین برای پخش در TVING در کره جنوبی و Disney+ در مناطق انتخاب شده در دسترس است. لی جوان آئه در نقش چا سئوم: ویولونیست سابق و رهبر ارکستری مشهور جهانی به نام The Hangang Philharmonic که با شخصیت جسور و مصمم خود اجراکنندگان و مخاطبان را مجذوب خود می کند. وو دابی در نقش چا سئوم جوان، لی مو سانگ در نقش یو جونگ جائه: معشوقه سابق سئوم که یک سرمایه دار و رئیس UC Financial است، لیم سونگ کیون در نقش یو جونگ جائه جوان، هوانگ بوروم بایول در نقش لی رونا، ویولونیست و جوانترین کنسرت مستر گروه فیلارمونیک هانگانگ و کیم یونگ جائه در نقش کیم پیل، شوهر بیش از حد وابسته Se-eum که به نظر می رسد مهربان و مهربان است، اما به دلیل موفقیت همسرش احساس حقارت می کند.

 

عملکرد سریال Maestra: Strings of Truth 2023

فیلمبرداری بلافاصله پس از اولین خواندن فیلمنامه بازیگران، که در پایان فوریه 2023 برگزار شد، آغاز شد. لی یانگ آئه از نوامبر 2022 شروع به یادگیری رهبری و نواختن ویولن کرد، در حالی که هوانگ بوروم بایول حدود هشت ماه نواختن ویولن را تمرین کرد. برای دانلود سریال Maestra: Strings of Truth 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در ژوئیه 2023، شرکت تولید RaemongRaein اعلام کرد که قراردادی با استودیو دراگون برای تولید این سریال به ارزش 17.5 میلیارد وون امضا کرده است. موسیقی، جلوه های بصری و بازی بازیگران همگی عالی و جذاب هستند. دانلود سریال Maestra: Strings of Truth به طرفداران کیدراما هایی با ژانر تریلر و معمایی پیشنهاد ویژه میشه. هر شخصیت داستان خود را دارد و در نقش خود می درخشد، به خصوص، نقش اصلی زن که در هر صحنه می درخشد و هر بار که روی صفحه ظاهر می شود، کاریزمای او در سطح بالاتری قرار دارد. داستان عمدتاً بر حرفه و زندگی فلوریدا تمرکز دارد، او رهبر یک ارکستر است و فردی جسور و سرراست است که همیشه مشکلات را با ظلم حل می کند تا به هدف خود برسد، و البته، یک رهبر باید برای رهبری یک تیم انجام دهد. لی یونگ آئه فوق العاده زیباست، این اولین بار است که درام او را تماشا می کنم و اولین چیزی که به ذهنم می رسد این است که او زرق و برق دار است و بازیگری او باورنکردنی است، شکی نیست که او یک بازیگر کهنه کار است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.