دانلود سریال
Fool Me Once اگر یک بار فریبم دهی

با زیرنویس فارسی چسبیده
429 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 44795
10
/
6.8
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Fool Me Once - اگر یک بار فریبم دهی با زیرنویس فارسی بدون سانسور
دانلود سریال Fool Me Once - اگر یک بار فریبم دهی با زیرنویس فارسی بدون سانسور

خلاصه سریال اگر یک بار فریبم دهی 2023

خانواده ای بر اثر دو قتل متزلزل شده است.  مایا استرن فیلم های دوربین امنیتی خانه اش را تماشا می کند و شوهر کشته شده اش، جو را به عنوان یک مزاحم می بیند. در همین حال، ابی و دانیل، خواهرزاده و برادرزاده او، در تلاش برای یافتن حقیقت قتل مادرشان و مشاهده ارتباط احتمالی بین هر دو مورد هستند.

 

سریال اگر یک بار فریبم دهی 2023

 

عوامل ساخت سریال اگر یک بار فریبم دهی 2023

سریال Fool Me Once یک مجموعه تلویزیونی هشت قسمتی محصول بریتانیاست. این سریال در سال ۲۰۲۴ توسط Quay Street Productions برای نتفلیکس ساخته شده و از رمان هارلان کوبن به همین نام در سال ۲۰۱۶ نوشته دنی بروکلهرست اقتباس شده است. در این فیلم بازیگرانی همچون عادل اختر در نقش دی اس سامی کیرس، ناتالی اندرسون در نقش کلر واکر، جید آنوکا در نقش نیکول باتلر، ریچارد آرمیتاژ در نقش جو بورکت، جو آرمسترانگ در نقش الکساندر دوسمن و دینو فشر در نقش مارتی مک گرگور هنرنمایی می کنند. این سریال برخلاف فضای آمریکایی رمان هارلان کوبن، در بریتانیا می گذرد. کوبن، سازنده سریال، تهیه کننده اجرایی سریال بود.  این یکی از تعدادی اقتباس از آثار کوبن توسط نتفلیکس است. دنی بروکلهرست نویسنده و تهیه کننده اجرایی بود و نیکولا شیندلر و ریچارد فی نیز تهیه کنندگان اجرایی از طریق Quay Street Productions بودند.  اپیزودها توسط دیوید مور و نیمر راشد کارگردانی شدند. فیلمبرداری در منچستر، انگلستان، در فوریه 2023 آغاز شد و شامل مکان های دیگری در شمال غرب و همچنین برخی فیلمبرداری های اضافی در اسپانیا بود.  تولید در آگوست 2023 به پایان رسید.

 

سریال Fool Me Once 2023

 

عملکرد سریال Fool Me Once 2023

این سریال از 1 ژانویه 2024 در سراسر جهان در نتفلیکس در دسترس است. برای دانلود سریال Fool Me Once 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. سریال اگر یک بار فریبم دهی هشت قسمت را منتشر کرد. دانلود سریال Fool Me Once 2023 به طرفداران ژانر معمایی، جنایی پیشنهاد میشه. وب سایت جمع آوری بازبینی Rotten Tomatoes، بر اساس نقد 8 منتقد، امتیاز تایید 75 درصد را با نمره 5.9 از 10 را گزارش کرد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.