دانلود سریال
Patrick Melrose پاتریک ملروز

762 تعداد بازدید
User 2
10
/
9
AnimeList Rating
User 32250
10
/
8
IMDB Rating
5
/
5
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Patrick Melrose با زیرنویس فارسی بدون سانسور - پاتریک ملروز 2023
دانلود سریال Patrick Melrose با زیرنویس فارسی بدون سانسور - پاتریک ملروز 2023

خلاصه سریال پاتریک ملروز 2023

در سال 1982، پاتریک ملروز انگلیسی برای بازیابی خاکستر پدرش دیوید به شهر نیویورک اعزام شد. پاتریک در طول مدت اقامتش در نیویورک تصمیم می گیرد اعتیاد طولانی مدت خود را ترک کند اما با یادآوری خاطراتی از سوء استفاده پدرش و برخورد با بسیاری از همکاران دیوید، نمی تواند این کار را انجام دهد. پاتریک قبل از اینکه سرانجام با یک اقدام ناموفق خودکشی از بین برود، به استفاده از هروئین، الکل و سایر مواد متوسل می شود.  پاتریک به دوستش جانی زنگ می‌زند و به او می گوید که می‌خواهد بالاخره تسلیم شود و کناره گیری کند.

 

سریال Patrick Melrose

 

عوامل ساخت سریال Patrick Melrose

سریال پاتریک ملروز یک مینی سریال پنج قسمتی در ژانر درام محصول سال ۲۰۱۸ است که بندیکت کامبربچ در نقش اصلی آن بازی می‌کند. این نمایش بر اساس مجموعه‌ای از رمان‌های نیمه اتوبیوگرافیک نوشته ادوارد سنت اوبین است. بیش از پنج دهه از دهه 1960 تا اوایل دهه 2000، مرد ثروتمند انگلیسی پاتریک ملروز تلاش می کند تا بر اعتیادها و شیاطین خود که ریشه در آزار و اذیت پدر ظالم و مادر سهل انگارش دارند، غلبه کند. در این سریال بازیگرانی همچون بندیکت کامبربچ در نقش پاتریک ملروز، سباستین مالتز در نقش پاتریک ملروز جوان، جنیفر جیسون لی در نقش النور ملروز، هوگو ویوینگ در نقش دیوید ملروز، جسیکا رین در نقش جولیا، پیپ تورنز در نقش نیکلاس پرت و پراسانا پوواناراجه به عنوان هنرنمایی می کنند. در فوریه 2017 اعلام شد که بندیکت کامبربچ در یک اقتباس تلویزیونی از مجموعه کتاب های پاتریک ملروز اثر ادوارد سنت اوبین که در Showtime در ایالات متحده و Sky Atlantic در بریتانیا پخش می شود، بازی خواهد کرد و تولید خواهد شد. دیوید نیکولز پنج قسمت این مجموعه را با کارگردانی ادوارد برگر نوشت. در ماه جولای، جنیفر جیسون لی و هوگو ویوینگ به عنوان مادر و پدر پاتریک پیوستند و آنا مادلی به عنوان همسر پاتریک انتخاب شد.

 

سریال پاتریک ملروز

 

عملکرد سریال پاتریک ملروز 2023

اولین تریلر در آوریل 2018 عرضه شد و این سریال در 12 می در Showtime نمایش داده شد. این مجموعه به طور متوالی قسمت های جدید را در CraveTV در کانادا پخش کرد. دانلود سریال Patrick Melrose 2023 به طرفداران ژانر درام و بازیگر بندیکت کامبربچ پیشنهاد میشه. در Sky Atlantic در انگلستان نشان داده شد و Sky Vision فروش بین المللی این مجموعه را بر عهده داشت. برای دانلود سریال Patrick Melrose 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این سریال به خاطر بازی کامبربچ مورد تحسین قرار گرفت. در حال حاضر امتیاز 90% تایید در وب سایت Rotten Tomatoes و نمره 80 از 100 در متاکریتیک دارد. در سال 2019، این سریال در فهرست روزنامه گاردین از 100 بهترین برنامه تلویزیونی قرن بیست و یکم در رتبه 51 قرار گرفت.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-11-06 21:28:24
    سلام این ۵ قسمته که قسمت پنجم رو نزاشتین
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.